2013年7月30日 星期二

Vendor Review: Gipsy Image

終於嚟到最後一篇Vendor Review,點解要到最後一篇先講MUA?因為好難評價囉!!

先講態度問題,上網好多人話Gipsy態度差,寸!我覺得每個人嘅觀感都唔同,Gipsy個樣係比較COOL,講嘢係比較直,有嗰句講嗰句,好似試妝時佢好直接咁話我黑眼圈好勁,叫我返去要做多D eye mask,唔會話好婉轉咁講,冇修飾,呢個就係佢嘅表達方式!加上佢本身把聲沙沙地,講嘢又冇尾音,比人嘅感覺係幾寸嘅,如果接受唔到都幾難頂!

按佢嘅指示,我喺婚前兩個月問佢拎份新娘image report,之後send返我揾到啱心水嘅造型照比佢,仲襯埋我自己已經confirm咗嘅婚紗/晚裝,加埋喺佢website揾到嘅頭飾,仲有rundown等資料!基本上佢覆返嚟嗰份report入面啲資料係同我比佢嘅一樣,即係咩造型親衫襯咩頭飾都係我自己諗同決定,我原本以為佢會有啲唔同嘅idea,點知係零!定係我比佢嘅資料太充足,所以佢冇發揮嘅空間呢!??


佢睇完我個rundown就打電話比我傾,因為佢嘅全日PKG只包12hrs,我中午要去教堂註冊所以要好早出門,MUA六點就要到!如果直踩到夜晚就要加好多個鐘OT錢,所以Gipsy建議佢中午幫我換完妝後就休息,唔跟去伯大尼,四點半先去酒樓會合,咁樣就唔使加OT錢,佢連早過七點鐘到佢都冇加我錢,我覺得都fair嘅!不過佢電話中話到時會預備定D急救用品如假眼睫毛,綿花等比我伴娘,最後都冇比!

到BIG DAY當日佢地好準時到,佢做起嘢上嚟都幾COOL唔出聲,有時都幾惡(對佢嘅助手),但對我或者我啲屋企人就冇咩嘢!因為上午一直好忙好趕,我同媽咪都唔記得比利是佢地到夜晚先補返比,我媽咪問佢連埋助手一共有幾多人,佢話5個!5個!?上午有佢+助手+幫我媽咪同伴娘化妝嘅MUA,夜晚又有佢+助手,點解利是唔係按人頭計而係按人次計呢??不過佢講得出我地都比得起,只係覺得奇怪啲啫!


講返化妝同hair do,可能我自己有化開妝(雖然唔係PRO),之前亦好努力咁研究啲造型,所以要求比較高,我覺得當日嘅妝同頭都比我預期差,亦冇試妝時咁好!

1. 褂LOOK(左),之前我同佢提過我想頭頂整得高D(塊面睇落修長D嘛),但最後都係爭咗少少唔夠高,個髻型又唔夠靚同圓,好明顯喺側面見到個髻係三角型嘅,不過個頭飾真係好靚,另一邊加咗D鮮花,敬茶時兩邊都有嘢睇!個妝都好清好貼(同試妝時一樣,都係碌完面先上妝)!

2. 教堂婚紗LOOK(右),鮮花做花環,上面加個亂亂地嘅高髻,大路嘢應該冇乜難度,我影PW都有整過類似嘅,個花環D花擺得好靚,可惜後尾枕唔夠貼,側邊睇到有泡嘢跌咗落嚟!我對眼本身係一隻雙,一隻多層眼皮,Gipsy用雙眼皮膠水唔係用膠紙幫我痴雙眼皮,而且個位痴得唔好,耐咗就HOLD唔到個型,對眼變咗冇乜神仲好似單眼皮咁添!

3. March in婚紗LOOK(中),諗都冇諗過自已可以襯到all back頭,因為我鰓骨大額頭唔夠濶,all back頭完全表露晒我嘅缺點,之前試妝都有試過真係好唔掂!但係喺最後moment Gipsy游說我整,佢話冇問題,結果出嚟效果好好,好新鮮,亦好多人讚添!!側邊用咗白色鮮花,後面加個閃石頭夾,好elegance!!


4. 迎賓LOOK(左),6個造型中最滿意呢個,spiral fringe本身係我嘅至愛,好多MUA會整到個sprial好幼好工整,我覺得咁樣大舊D亂亂地會型D好睇D,Gipsy整嘅style正合我心意!加上佢嘅頭飾又係超靚,襯晒我件灰+粉紅晚裝!到時酒樓成個妝落晒敷完MASK重新化過,所以個妝又貼返!

5. 敬洒LOOK(中),個頭SET得有D求其,後面一PAT嘢咁冇乜層次,我之前喺Mona Lisa整嗰個仲靚仲自然!呢個頭飾又唔靚,但冇得揀呢個已經係最襯件衫!夜晚我個人已經開始攰,個樣謝謝地,佢仲加重咗啡色eye shadow,我自己覺得成個妝嘅感覺係差咗!

6. 送客LOOK(右),同我預期中嘅造型差好遠,呢個頭係喺佢嘅porfolio度揾到,佢原先嗰個D圈好大好有層次,幫我整呢個冇乜美感,頭頂做得唔夠鬆,側邊同髮尾更加唔知想點,得一束頭髮又散又亂,現場睇好似好D,睇返相就覺得唔掂!值得一讚係D花襯得好靚,紫色襯返條裙,加埋我最愛嘅黃色,好SHARP!同埋最後一個造型用鮮花有個好處,就係唔使去還頭飾!!


總括而言,佢化妝同hair do係靚嘅,整體感覺幾滿意,不過可以再好D囉,加上佢轉妝唔算快,我中午要去行禮,banquet圍數又多,都花咗唔少時間轉妝所以唔係好夠時間影相!我覺得比得咁嘅價錢其實可以有更好嘅選擇,不過佢而家都好似幫人影PW多,可能真係好似傳聞咁講,佢嫌BIG DAY辛苦唔願做啦!

最後仲有個問題,就係中午轉婚紗造型時,佢幫我上咗好多粉喺身,上粉喺身好正常,影相出嚟膚色均勻D靚D,但D粉"hi"晒落件婚紗度,好深色!婚紗公司話好少見MUA上粉上得咁多咁誇張,最後賠咗五百蚊清潔費,喺呢件事上我唔敢評論邊個唔啱,上粉係有需要,但係咪重手咗?定係婚紗公司誇大咗?無從考究,我只係想講返件事出嚟!




8 則留言:

  1. 比利是比5封又真係過份左少少~唔係話比唔比得起, 只係覺得呢d按人頭喎!!!!
    Gipsy有d頭/妝又真係整得幾好睇, 有d就一般般~真係有辣同唔辣~
    [版主回覆08/05/2013 11:50:26]真係好奇怪,有少少覺得好似幾百蚊都厄咁!
    我諗係睇佢心情啦,有時有D detail位做得唔夠好,但佢係好有sense!

    回覆刪除
  2. 其實睇得出敬酒同送客的頭+妝係無咩心機整
    可能時間太趕,始終做big day 係爭分奪秒
    但教堂look個妝就麻麻地,其實多數mua都係好膠紙去fixed個眼形,用膠水真係少見
    但anyway,呢個只係小過程,忘記d不快,做個靚太啦 !!!
    [版主回覆08/06/2013 17:45:36]用雙面膠紙影相好易穿崩同反光,用膠水會自然好多,不過好難控制因為未必夠力HOLD成日,我自己都研究咗好耐先攪得掂!可能係自己要求高同睇得太detail,或者過一排再睇返又會覺得好D!哈哈!

    回覆刪除
  3. 雖然過程可能有小小問題, 不過個人覺得你的造型都好好, march in同迎賓最好~~
    [版主回覆08/08/2013 11:27:11]所以篇vendor review咁難寫,佢真係有好有壞,不過比得咁嘅錢當然希望順利D安心D啦!

    回覆刪除
  4. all back 好襯,反而咁多個造型,我會投呢個一票。
    我上次做伴娘,朋友又係Book佢,cool 到嚇親個新娘
    [版主回覆08/08/2013 11:41:45]佢手藝係OK,但真係好COOL,不過我自己都係COOL COOL地所以冇問題!

    回覆刪除
  5. 我覺得最hea係教堂婚紗LOOK~~其他都okay冇咩大問題~~都好高貴大方呢!!!
    不過mua個樣真係好cool~~
    [版主回覆08/08/2013 11:43:01]佢做緊嘢唔出聲個樣真係好COOL好串好惡,我見班攝影師都唔敢同佢講嘢!

    回覆刪除
  6. 我覺得2同4最靚
    佢用膠水幫你痴雙眼皮又真係怪左啲…
    之前出左隻網紋痴雙眼皮, 我都試用過! 個隻勁好用唔穿崩架…
    其實就算用普通個隻雙眼皮膠紙, 以佢嘅level無理由會痴到穿崩!!
    所以好難理解佢點解會咁做……
    [Liz ♥ Donald回覆08/09/2013 00:45:21]我以前都係用膠水痴眼架! 不過痴耐左搞到眼皮都鬆左
    個啲網紋聽人講唔易搵架! 我有fd做mua都話唔易買到…
    好似要搵行內人幫手買…或者化妝學校先有
    [版主回覆08/08/2013 11:53:10]網紋痴雙眼皮邊度有得賣呢?
    我自己平時都有學佢用膠水痴,經過長時間訓練後效果係OK的,用普通膠紙如果眨眼或者向下望影相,點都會見到的!
    利是真係O咗咀,衰D講句幾百蚊都貪!!
    [Liz ♥ Donald回覆08/07/2013 21:32:32]重有利是個到都好難以令人接受

    回覆刪除
  7. 我覺得all back 頭好襯你呀!
    [版主回覆08/16/2013 11:10:40]多謝!不過我覺得又唔可以話係好襯,只係冇諗過到可以CARRY到囉!意外!^^

    回覆刪除
  8. march in同迎賓最靚~亦同意你講愈夜愈有d hea!
    其實收左錢接左job,就辛苦都要做好佢...mua呢..你係一份工可能日日化,但新娘子係一世人一次,所以態度同有heart比技術緊要呢~
    [版主回覆08/21/2013 15:15:21]講得好啱呀!態度同有heart真係好緊要!!

    回覆刪除