2013年7月26日 星期五

Vendor Review: 帝廷酒家

當初揀帝廷都算係少少意外,老實講,落咗訂之後有少少後悔!因為當日同埋未來老爺奶奶去睇場,去到帝廷發現勁FULL,佢地好擔心好日子比人HOLD晒所以第二日即刻走返去落訂!帝廷其實都唔錯,個場夠大又有海景,但嗰陣我心儀德藝會多D,西式嘛,樓底又夠高,仲有好多shortlist咗嘅酒店都未睇,突然咁倉促就confirm咗,有少少無奈。。。到而家擺完酒,我先發現錯有錯著,其實呢個決定係啱嘅!


陳經理同公關陶小姐都好helpful,基本上係有問必答,上親去飲茶都會免茶,送糖水,泊車飛,識做!婚前三個月自動打嚟提我地準備相做DVD,印帖,印帖話要一個月,最後個幾星期就起貨!婚紗相DVD效果唔錯,唔算好老土(相比起個成長片段,我覺得佢嘅效果好好多!)簽名布都幾靚,不過細咗少少唔係好夠位簽名!最衰係Seating plan冇softcopy提供,得hardcopy要自己scan咗再用photoshop加枱號!


帝廷都算幾flexible,本來講咗當日四點半先交場,但我個DECO負責人話怕砌唔切個backdrop要早啲到(慢工出細貨!),兩點幾已經比佢開始setup!佢地又比我地預早兩日放嘢上去,仲揾個員工幫我地手去停車場拎嘢!個場本身好四正好好排位,就算我擺三十圍都唔覺迫,我將Photo corner同Candy corner搬咗出𨋢口,場入面鬆動D又唔會阻住reception,基本上佢地任你點set都得,只要之前講定比佢地知就會自己攪掂!當日招呼好週到,貼身個waitress當然醒目啦,成日比水我飲,幫我拉裙尾,搬櫈,我有件晚裝背脊低咗少少有時會露girdle邊,佢好醒一見到即刻提我,又連我第一件晚裝唔記得著綱紗都見到,提我著返,夠晒專業!


價錢唔講,但嘢食水準唔錯,我自己未去過帝廷飲,之前聽講嘢食唔得,只係食個view,唯有安慰自己:”擺親酒都實有人彈啦,就算幾貴幾好食招呼幾好都實會有人唔滿意!“啱啱結婚前兩個月有朋友喺荃灣帝廷擺酒,OMG。。。D嘢食真係唔多掂,隻豬係凍嘅!招呼又唔好,成晚趕收工咁,碟菜啱啱先開始食就即刻幫你分晒佢然後收碟!好彩北京道一號呢間唔係咁,好多親戚朋友都讚招呼同食物有水準!所以貴D都係值嘅!!




1 則留言:

  1. 一句有水準就ok啦
    有陣時俾錢都未必買得到水準呀
    [版主回覆08/01/2013 16:47:55]可能冇希望就冇失望,確實係比預期中好!

    回覆刪除