2013年7月28日 星期日

Vendor Review: Luster Angle

個人覺得Luster Angle隊crew對攝影好有熱誠,BIG DAY當日全日影唔停,冇時間限制,我媽媽都激讚佢地夠專業!Snap shot影得好好,捕足到新人同賓客嘅神髓,有D好有FEEL,有D取景/角度好特別,我之後睇返覺得好正!全部group photo都見到晒人樣冇眨眼,所有有關婚禮嘅物資都有影,一件不留!Same day edit拍﹠剪得超好!Overall對佢地嘅表現都好滿意,係執相耐咗少少,足足兩個月先有相,video仲要三個幾月先有!

BIG DAY當日上午接新娘前同出門嗰時用多咗時間影相所以好趕(其實本身都已經唔夠時間),唯有臨時縮短玩遊戲嘅時間,但後尾睇返Samd day edit條片就覺得值得!!因為出嚟效果好正,花咗嚟影相/拍片嘅時間真係好抵!敬茶時Pattor都會講吓D好意頭嘅說話但唔太多,太多我都嫌老土頂唔順啦!去到男家真係得返好少時間,又怕遲咗趕唔切去教堂註冊,佢地好醒目咁配合我地拿拿聲敬茶影完相走人!最後當然on time啦!喺伯大尼影嘅相仲非常靚添!!

DVD個盒印埋我地張相,仲有名同日期,張相揀得好好吖!!




DVD分好晒類印埋封面,有一隻low res DVD放晒所有相方便我地睇同upload FB或都send比人,high res嘅有一隻係product shot + group photo,一隻上午出門+中午註冊,一隻係晚宴,非常清楚有條理!


Same day edit條片之前已經POST過,我自己非常中意!成長片段就。。。罐頭嘢囉!罐頭template我接受,亦都預咗,不過佢地D template真係有D嚇人不敢恭維!最後因為時間唔夠我都係求其收貨。。。呢個係唯一美中不足!!

Luster Angle成班都係年青人,好玩得好好笑,但做起嘢上嚟又好認真!多謝你地呀!!


費事重覆POST咁多相,想睇相就睇返舊POST啦!
婚禮攝錄 - Luster Angle confirmed
Our Same Day Edit by Luster Angle
BIG DAY之接新娘篇
info@luster-angle.com
Room 1, 18/F, Prosper Commercial Building, 9 Yin Chong Street, Mongkok, Kowloon
Tel: 9755 4782 Pattor
Tel: 9287 6520 Man




2 則留言:

  1. 見到講到佢地咁正~我都想快d到 big day收相當日!
    [My Love...回覆08/02/2013 13:16:10]佢地交相日期都係幾耐~要成3個月!
    但我信佢地慢工出細貨~~~

    祝你新婚快樂~
    [版主回覆08/02/2013 09:56:41]快D到咗BIG DAY先啦!有排都未收得相!

    回覆刪除
  2. wow~ 啲dvd整得好有心思呀
    [版主回覆08/08/2013 11:22:44]我唔知人地嗰D有冇包埋,不過佢地整得都幾靚,收到嗰時好開心呀!!

    回覆刪除