2013年7月16日 星期二

Vendor Review: Perfection 唯美主義

唯美主義本身已經好出名,所以都唔使我點講,佢地出名款多(特別係登台款,不過非登台款都有好多,我揀嗰D全部都唔係!)service好,價錢合理!不過有D B2B話佢地D衫成日冇期,好多都比人hold晒,我又唔覺吖!通常每次揀十幾廿件都只係得一兩件冇期,我諗預早少少hold衫應該冇問題嘅!

以前佢地好少lace款嘅緍妙,所以我只係租咗3件晚裝,婚紗要喺出面再揾,但後來我喺Time For Elegance租嘅婚紗都比佢地抄咗款lu!如果佢地抄早D我就慳返幾千蚊啦!!

婚前兩日去final fit,係喺鋪頭隔離棟大廈,有兩個姨姨喺度,3件晚裝都改到勁窄,不過佢地都好快就改返啱!婚前一日去拎衫,勁多人勁迫,姨姨以極速拎晒D衫出嚟比我試,一著咗上身就即刻想叫我除返咁滯!人多趕時間嘛,冇辦法啦!跟住佢地又以橿速收返埋晒D衫比我拎走,有少少驚囉,我都未睇清楚有冇爛/污糟!點知原來到還衫時,佢地又係睇都唔睇,點齊數就收貨!如果我整爛咗或者整污糟咗件衫咁點呢!?不過唔理咁多啦,快靚正!我中意!!

費事重覆POST咁多相,想睇相就睇返舊POST啦!
2nd Gown Hunting@Crown Wedding, Lasting Love, Perfection
First Trial@Perfection 唯美主義
Final trial@Perfection 唯美主義
BIG DAY之晚宴篇

Perfection 唯美主義
尖沙咀女金巴利道60號C地下
Tel: 34212408



沒有留言:

張貼留言