2013年7月16日 星期二

Vendor Review: Time For Elegance

出名嘅婚紗店實在太多,Time For Elegance唔算好出名,我嗰陣都係揾咗好耐試咗好多間,後尾先喺呢度一試就confirm咗!佢地婚紗都算幾多款,唔同style都有,D衫又新淨,不過主打都係lace, elegance嘅款式,啱晒我!佢地嘅lace係比出面嘅靚,輕,柔軟,所以著上身好舒服好自在,勁長拖尾都唔會覺得論盡!嗰陣啱啱試完Ballroom就試佢,佢地D衫係舒服好多,價錢又差唔多!如果我唔係已經JOIN咗租晚裝嘅package,我諗我都會喺佢地度租埋,佢地D晚裝仲靚,cutting同顏色都好特別!次次去到鋪頭總會見到新款靚款,仲要出面唔覺有!!

由我第一次入呢間鋪頭到最後還衫,佢地每次service都好好,好NICE,好helpful,揀衫試衫時都會比吓意見咁,雖然價錢算係偏貴,不過以佢地嘅質料,cutting同service嚟計,都算合理啦!拎衫時佢地仲教埋我點check件衫,咁啱發現其中一件婚紗拖尾位鈎咗少少,有個好細嘅窿,其實佢唔講我都睇唔到,佢地仲主動提出mark低喺張單度,我覺得好均真好合理吖!

不過最後有件不愉快嘅事發生,還衫時我其中一件婚紗沾咗好多粉底變晒肉色,佢地話我個MUA打粉打得太勁,未見過沾到咁污糟咁誇張,而且絹面好難洗亦未必洗得甩,所以佢地建議一係佢地拎咗去洗之後比返單我claim錢,一係即比$500唔使煩,咁我眼見又真係好污糟,另一件都有沾都肉色但就淺色好多,費事煩咪即比$500算囉!我地拎衫時佢都有特別講明難洗嘅污漬係要另外比錢,我覺得咁都算會理嘅!

費事重覆POST咁多相,想睇相就睇返舊POST啦!
Gown Hunting之最終回@Ballroom, Elegance
First Trial@Time For Elegance
Final trial@Time For Elegance
BIG DAY之教堂註冊篇
BIG DAY之晚宴篇

Time For Elegance
尖沙咀金巴利街1B恒港中心12樓全層(佢地間地鋪比業主加租迫遷,唔知揾到新鋪未)
Tel: 2576 1208




沒有留言:

張貼留言