2014年4月4日 星期五

Pregnancy Yoga Class

2014-4-4 21WK

今日啱啱21週,呢個星覺得個肚大得特別快,好似睇住小包包一日比一日大咁,好神奇呀!!不過胃口仲係麻麻,夜晚越來越食唔到嘢。。。好擔心小包包唔夠營養呀!唯有日頭盡量食多少少同揀D有營養嘅嘢嚟食,JUNK FOOD BYE BYE!!

講返個瑜伽班先,係其中一個媽媽介紹嘅,個導師教咗瑜伽十年,生咗個女之後就冇做,而家個女兩歲先出返嚟私人教,專教孕婦班!我地上嗰班喺CWB,佢自己book studio,所以要自己帶YOGA MAT同埋比較CASUAL,第一堂人少啲得5個,好鬆動!佢好NICE好細心呀,平時會喺whatsapp group提我地留意啲乜(例如天氣,飲食咁),上常時每個媽媽學生都照顧到,有啲動作肚大同肚細做會有啲分別,佢都會提我地要注意,我覺得整體感覺唔錯!最好嘅係逐堂收費,價錢其實同出面差唔多,但就FLEXIBLE D!所以之後都會繼續上啦,做吓運動RELAX吓,我同小包包都健康啲嘛!仲有希望到時冇咁難生呀!!

上完第一堂最後休息嗰陣FEEL到小包包係咁郁呀!佢第一次郁得咁密,可能佢都中意做YOGA呢!!^^


沒有留言:

張貼留言