2014年4月25日 星期五

第八次產檢(政府)

2014-4-25 24WK(東區醫院)

今日第一次返東區見助產士,上次照結構時佢地話我屬低危,叫我入助產士小組,以後覆診都係返醫院由助產士跟進。我覺得醫院環境舒服過健康院,又唔使等咁耐,同埋好似話會面時間會長D!果然冇錯!今次見個助產士好好人,有問必答,同我地傾咗好耐,原來我近排坐低起身見頭暈,子宫實同硬(好耐先一兩次)都係正常嘅!佢睇返我record話我血壓都係有少少偏低,體重上升得OK,聽埋BB心跳,一切正常,走得!

同D助產士熟D都好,可能第時生嗰陣都會遇返佢地,見返D熟口熟面嘅人都冇咁驚吖!!下次又約咗一個月後28週覆診,同飲糖水同一日,正!唔使走兩轉!!



沒有留言:

張貼留言