2014年4月12日 星期六

第七次產檢(私家照結構)

2014-4-12 22 WK1D(孫錫鴻醫生)

期待已久嘅一日!今日係同小包包照結構嘅大日子,仲要BOOK到鼎鼎大名,出名又PRO又細心又有醫德,所以閒閒地都要等兩三個鐘嘅孫錫鴻醫生!等咗呢日好耐啦!!雖然早兩個禮拜已經喺東區照過,但真係好唔放心吖!有照等於冇照!激氣!!

孫醫生以前喺康翹度做,嗰陣已經係專幫人照結構,因為唔係個婦產科醫生都識照,確實係要好PRO至得!上年佢出咗嚟自己開業,好評如潮,客人越來越多,我地8月媽媽GROUP都有好多媽媽揾佢做產檢!佢間診所好舒服,仲有個梳打餅TOWER呀,幾細心!!

我地準時十一點半去到登記,量血壓,磅重,驗尿,姑娘十二點叫我地出去食啲嘢行吓先,兩個鐘頭後返嚟,我地梗係做足準備,未食早餐,諗定有乜街好行消磨時間!姑娘兩點半打嚟話就到我,我地即刻返上去,兩點八就有得睇啦,三點鐘攪掂!但等出報告,DVD,埋單都要成個鐘,前前後後四個鐘冇走雞!真係好time consuming吖!呢個咪就係我遲遲唔揾孫醫生嘅原因囉!!

講返照結構先,孫醫生真係超PRO,可以用快狠準嚟形容佢!基本上佢隻手一放落嚟就已經啱晒位,郁一下又到咗下一個位,超勁!我仲好stupid咁問佢係咪真係睇到心臟D血管有冇搭錯(因為電視都有講過好難睇,亦都真係有醫生話明未必睇到),但孫醫生話睇到吖,已經幫我睇咗添!一下又PAN返去個心度解釋比我聽!仲玩嘢咁PAN去小包包個鼻同個口度,快到我追唔切添呀!!老公話小包包鼻尖尖似我喎!^0^

我問孫醫生點解我成日都FEEL唔到小包包郁,佢話小包包係女仔比較斯文,好多時郁咗我都未必會FEEL到!小包包今日好可愛呀!係咁抹面抹咀仔腳撐撐,喺個MON度見到佢郁但我又真係FEEL唔到喎!可能女仔係細力D啦!仲有,孫醫生解答咗我心里面嘅困擾,就係點解我個肚睇落咁鬼細!!佢話因為我本身冇肚腩喎(O咗咀!),小包包嘅SIZE非常標準,好健康,無需要擔心!哈哈!原來小包包同我都係標準身型呀!!

第一次4D見到小包包郁來郁去,仲見到佢個樣,so amazing!! 下次覆診應該清楚好多,可能可以睇到似邊個添!孫醫生包埋DVD,CD同相,成個PROFILE好整齊,正呀!!如果一開始就揾佢睇,咁就可以由小包包幾WK開始儲齊一SET啦!!遲咗LU!




沒有留言:

張貼留言