2014年4月20日 星期日

小包包的幻想世界~

小包包的幻想世界即係小包包間房囉!^^希望小包包第時有個屬於自己嘅小天地,喺度幻想,學習,休息,健康快樂地成長!雖然小包包有排都未瞓得自己間房張床住,不過因為要比地方工人瞓,所以點都要整張床先,費事過幾年小包包大個D又要再整過啦!我地幾個月前已經行過D傢俬鋪,design house,估唔到幾個月後加晒價!都冇計啦!!貴都要整,而家唔整幾年後仲貴添!

雖然小包包係我地嘅小公主,不過我對於公主FEEL真係怕怕,又未至於“蝦毛芝芝”咁得人驚,但最好都唔好囉!又或者我地會生多個囝囝呢!!睇咗幾輪,唔想要花花心心點點米奇嗰D咁行咁老土,淨色又太DRY,又唔要公主,真係好似冇咩好選擇!最後我決定用天空彩虹THEME,感覺舒服柔和D,有多D幻想空間!而且男女都啱用(雖然都係偏向女仔少少)!至於顏色。。。竟然揀咗我最唔LIKE嘅粉紅色!實在太出奇啦!!其實因為易襯啫。。。

丁字床分上下隔,暫定姐姐瞓上面,下面留返比小包包,中間有書枱,書架同衣柜!

下床床尾加咗組4尺吊柜,小包包再大個D都唔怕冇位擺衫啦!

另外仲造咗個矮柜喺廳,放啲用品工具咁!

就係咁簡簡單單整套床同個柜仔都要萬幾蚊喇,希望出嚟效果唔會太差啦!最緊要小包包第時住得舒服!!^^



沒有留言:

張貼留言