2014年6月27日 星期五

Pregnancy Photo Shooting@Story Workshop

2014-06-27 33WK

懷胎十月實質只有九個月零一星期,一生只有一兩次機會(以前閒閒地生十個八個嗰D就唔同啦!),所以大肚嘅日子真係好珍貴,好值得留念!我咁大個女都未見過自己咁肥美,咁大個肚,梗係要影返輯靚靚大肚相留念啦!仲要咁啱同埋兩個BEST FRIENDS差唔多時間生,真係約定都冇咁橋呀!!

STORY WORKSHOP係其他GROUP嘅媽媽推介嘅,口碑幾好,我睇咗佢地PROFILE又幾LIKE!SHORTLIST咗四間最後都係揀咗佢地!一來價錢實惠,二來佢地SETTING比較多,三來我好LIKE佢地件白色LACE斗蓬同SIMPLE ELEGANT嘅STYLE!本來諗住JOIN佢地$1788嘅PKG,包55張相,點知打去BOOK嗰時佢地話有另一個PKG,$500包25張相!OMG。。。抵到吖!雖然唔包化妝,不過冇問題吖,我自己化都得啦!咁又慳咗千幾蚊!!

佢地個STUDIO喺CWB,好方便!環境唔算好大但都幾舒服!入面有兩間房,左邊嗰間係佢地執相做嘢嘅~

右邊呢間係FOR影相用~

出面近門口係揀相區,其實只係個CORNER位有一部電腦兩張櫈~

廳有兩張SOFA,側邊係化妝間同換衫區~

我地三PAIR人由七點影到十一點幾,得一個攝影師同一個助手,本來話會安排多個攝影師嘅,但最後唔知點解都係得一個,可能太多JOB出晒去做嘢掛!不過佢地兩個都好PRO好NICE,攝影師好識教擺POST就角度,助手係咁幫我整D頭髮,佢氹小朋友仲好叻添!!成個過程都好愉快好輕鬆,雖然要兩星期先有相睇,不過我諗效果應該唔錯嘅!!

地址:銅鑼灣糖街15-23號銅鑼灣中心1503室(榮記樓上,CEO斜對面)
TEL:3460 3103

Other recommendations:



沒有留言:

張貼留言