2014年6月13日 星期五

大肚婆遊馬鞍山公園

2014-06-13 31WK

我一向都係"冷"街精,就算大住個肚都要四圍去,要影多D靚相留念嘛!就算大熱天時三十幾度都係咁話,難得老公又肯陪我癲!嘻嘻!^0^

今日我地去咗馬鞍山公園,好遠呢!不過搭港鐵其實好方便!個公園好大好靚呀!影相一流!老公揀嘅,叻仔!!


下午好多小朋友放咗學都嚟呢個公園玩,呢個迷宮好大好迷o架

雖然我地兩個都係影相白痴,不過都要帶埋腳架去自拍


長樓梯,必影之選!


白色地中海FEEL嘅廣場,好SWEET呀!!
 
 

中華白海豚雕塑好可愛喔

影完一輪相之後行咗去烏溪沙石灘,傳說中嘅心型石,側邊寫住"祝福你",但係唔知點解硬係冇人地影得咁清楚咁靚呢!!

一個傻嘅大肚婆同一個能B老公!!^0^

雖然有少少天陰陰,不過唔曬唔太熱,好舒服啊!
 

我覺得大肚婆一定要影張經典"娘"爆嘅大肚相,就係呢張啦!!

遲D再熱D個肚再大D可能就唔會再咁週圍去啦!襯而家行得走得食得就要玩多D食多D啦!^^


1 則留言: