2014年7月1日 星期二

Pregnancy Photo Shooting by Andy

2014-07-01 33WK4D

第二輯大肚相係同8月嘅媽媽一齊影,我地好早之前已經BOOK定啦!一共有25個媽媽,加埋老公,BB,小朋友(有部份媽媽已經係第二胎啦!),攝影師,助手,化妝師等工作人員有成八十幾人,好誇張呀!!

由於人數及交通問題,我地無去攝影師ANDY喺新蒲崗個STUDIO,佢另外幫我地BOOK咗個超大嘅STUDIO喺觀塘,FIT晒我!哈哈!!我地由十一點影到六點,玩足成日呢!!仲有媽媽幫我地準備好影相PROPS,SO SWEET呀!!

ANDY建議我地全部著黑色,型D喎!!

我地自選白色TOP加JEANS,好青春吖!!加埋D TUMMY STICKERS,CUTE到爆呀!!^^

由於人數不少,所以我地用唔同顏色嘅SCARF分咗5 GROUP再影,效果幾特別吖!

我梗係揀黃色啦!夠SHARP吖嘛!

呢張好COLOURFUL呢!!

每對COUPLE另外有十五分鐘影相時間,ANDY SUGGEST我地影呢種比較有MOOD嘅,試吓都好吖,我平時都好少影呢種STYLE,又唔同另外嗰輯撞!(不過影得我好肥呢。。。)



班爸爸超攪笑,佢地全程喺對面係咁影影影!忙到呢!!唔知仲以為有咩明星喺度囉!WAKAKAA!!!

我地又傾緊X'MAS一齊再影BB GROUP PHOTO啦!嘩!諗起25個BB一齊影相就興奮啦!!

Macaron Gallery
地址:新蒲崗大有街2-4號旺景工業大廈Block F 8/F Room5



沒有留言:

張貼留言