2014年6月1日 星期日

8月精靈馬BB會媽媽gathering

2014-06-01 29WK2D

今日上午去完講座,下午就去TST Wonderland Too Oyster and Steak出席2014年8月媽媽會第一次嘅GATHERING, TOTAL有成70個媽媽出席呀!好利害呢!!其中一個媽媽仲幫我地設計埋GROUP LOGO添!

我地咁多人就梗係包場啦,間嘢環境同SERVICE都唔錯,地方幾寬敞唔會迫,又有落地玻璃同OUTDOOR位,不過我地班媽媽咁怕熱就梗係唔會坐OUTDOOR啦!


嘢食就只係包咗幾款小食同兩杯DRINKS,下午茶啫,我地都係至在傾吓計交流吓,唔會掛住食啦!不過佢D SNACK都幾好味!

原來諗住只係簡單GATHERING,因為之前NUK話SPONSOR我地攪到好麻煩,所以媽媽們都覺得唔需要SPONSOR,只係純粹GATHERING傾吓計就OK啦!點知一班熱心嘅幹事們都幫我地準備咗好節目,抽獎同禮物,內容好豐富呀!!
 

最後梗係要嚟返張大合照啦!好壯觀呢!!期待下一次嘅GATHERING喔!!



沒有留言:

張貼留言