2014年6月1日 星期日

產前講座(智多健)

2014-6-1 29WK2D(智多健)

今次呢個講座真係好奇怪,奇在好似唔係好多人知,係個智多健嘅人自己打電話嚟叫我參加,仲話包埋LUNCH,有嘢食有禮物!佢話內容係講30週後清胎毒,坐月湯水同嬰兒按摩,好似好有用咁,我見TOPIC咁吸引又有時間咪去吓囉!

地點喺長沙灣廣場一間酒樓,包咗間房有7圍枱,成個講座(似茶會多啲)安排認真麻麻,我地去到揾唔到自己個名,負責人話前一日打電話比好多人都揾唔到冇CONFIRM到,但我地都冇收過電話!好彩最後都安排到坐位比我地,算啦!間酒樓又唔算好UP DUP嘅,係舊D囉,間房細有D迫,音響差,我地坐個位完全聽唔到!連第一PART有人開始咗講嘢都唔知!

第一PART係勁SELL智多健,所以聽唔聽都擺啦!講完好快就有嘢食,佢地事先已經安排好晒點心飯麵,不過好奇怪,大多都係熱氣嘢大肚婆唔啱食,不過大家都冇理乜都照食啦!話咁快就清晒!

第二PART係陪月協會主席(好似好巴閉咁喎!)講關於坐月嘅飲食同湯水,好實用呀!D媽媽掛住食,老公就個個拎住電話係咁影個PROJECTOR,幾勤力呀!

第三PART講嬰兒按摩,仲有幾個陪月姨姨即場做埋示範添!又係老公拍片嘅時候,哈哈!!其實呢兩PART真係幾有用,D姨姨又講得清楚,係大會安排差D啫!

食飽飽上完堂仲有抽奬添呀!唔知以為自己去咗街坊福利會嘅春茗!XD

開頭諗住都係抽D無謂嘢,但原來係抽平時講座嘅贈品,都幾豐富呀!有奶粉,濕紙巾,嬰兒潤膚露,HAND CREAM(屈臣牌,比工人用!),智多健傘(都係比工人用!),口水肩,同埋有封利是入面係WATSON‘S COUPON,但只限即日用(沙田同旺角ONLY)!大會有安排車去沙田WATSON’S,局人去買奶粉!??唔係做到咁CHEAP呀化。。。睇真D原來係CASH COUPON買乜都得!我地有兩張,即係一舊水,好抵啊!!完咗即刻飛去旺角買嘢啦,唔知買乜好,最後買咗包S碼62片裝白P尿片,承惠$5.9,哈哈!!

勁開心呀!今次呢個講座可以講係意外收穫,冇諗住報,冇諗住去,但點知原咁好玩!^0^



沒有留言:

張貼留言