2014年6月22日 星期日

產前講座(NUTRICIA)

2014-06-22 32WK2D(NUTRICIA)

登記咗幾個月都抽唔中去NUTRICIA嘅MBA雙職媽媽課程,聽D媽媽講唔中都會收到EMAIL通知,但我一直乜都冇收過囉!於是忍唔住打去問咗幾次,最後WAITING LIST得咗!

地點係CWB TOWN GAS,好方便吖!!每班得十二對COUPLES,唔會太多人太迫,分三PART,第一PART係教煮嘢食,第二PART係講情緒管理(之前要做份九型人格問卷,我當然冇做啦!),最後一PART係講產前運動,內容好豐富呀!!
 

整嘢食嗰PART應該係最好玩嘅,雖然我唔中意煮嘢食,不過甜品OK啦!個製成品都似模似樣呀!!

條圍裙寫咗小包包個英文名"TISHA",送咗比我地拎返去留念,等小包包大個D我地就可以親子活動一齊玩煮飯仔啦!!^^




沒有留言:

張貼留言