2014年3月16日 星期日

姐姐 confirmed!!

走暈港島新界區十間僱傭公司之後,本身約咗兩間共四個本地印姐姐INTERVIEW,好可惜到最後有一個嚟唔到,兩個放咗飛機(嬲!)。。。

因為係星期日,“至尊” 爆晒棚好多客,亦坐滿姐姐,不過應該太部份都唔肯湊BB,所以AGENT只係介紹咗一個賓賓比我地,唔識中文,年紀稍大,FAILED!喺我地等緊嗰陣,見到另一PAIR又係揾湊new born BB嘅,預產期又係8月,個姐姐睇落好細個,樣子唔錯,但同佢講嘢冇咩反應,淨係識點頭,主要都係AGENT講,最後佢地都CFM咗請佢!因為人地BOOKING早過我地所以比佢地揀咗先,我地冇份LU!其他姐姐有啲睇落年紀好大,有啲化晒妝,有啲個樣好惡,總之就冇個睇得順眼啦!唔係話歧視佢地,不過最起碼要睇落順眼唔好嚇親BB至得吖嘛!

”佳譽” IN嗰個喺香港八年,廣東話好流利,唔講仲以為佢係香港人,化晒妝成個𡃁妹咁,唔得囉!老闆娘即場又揾多兩個比我地,兩個年紀都稍大,但其中一個中英文都好流利,又有湊BB經驗,喺新加坡同香港都做過,條件好似好好咁仲要肯湊BB!佢係斷約工人,因為照顧開個婆婆過咗身所以合約可以隨時完,講起婆婆時佢仲眼濕濕,好誠懇咁喎!最後,諗咗陣我地就決定請佢啦,好姐姐難求嘛,難得揾到個有經驗嘅就唔好心大心細喇!年紀大少少都好嘅,穩重交帶D吖嘛!佢仲比埋現任僱主電話我地傾完約時間,個僱主都話佢唔錯,咁就放心晒啦!

埋單AGENCY FEE $6980 + INSURANCE $1200 = $8180(未計單程機票,等佢7月喺印尼返嚟至比)

本來我地都諗住如果呢幾個本地都唔啱就揾海外算,起碼純品啲又多啲選擇,最多花多少少時間教佢,點知最後又咁好彩無端諯比我地遇到呢個姐姐,希望佢到時生生性性乖乖地啦!攪掂姐姐下個TASK就係裝修細房比小包包同工人啦!哈哈!

今日係我地結婚一週年,咁啱又完成咗個咁KICK手嘅TASK,真係值得慶祝吖!老公話我地由攪結婚開始,樣樣嘢都好順利冇乜煩穫麻煩嘢,話我地好夾好好彩喎,其實係我勤力做功課,樣樣都預先準備好咋!!^0^


沒有留言:

張貼留言