2014年3月8日 星期六

第五次產檢(私家)

2014-3-8 17WK1D(黃建新醫生)

三八婦女節去做產檢,次次產檢之前都好緊張,今次仲特別興奮添!因為如無意外應該會知小包包係男定女啦!今次揀咗黃建新醫生,佢之前係廣華嘅高級醫生,好似出咗嚟唔係好耐所以唔算好多人識,唔使點等,價錢又實惠,網上comment話佢好細心好NICE,果然冇錯吖!佢仲有得照結構添,即係PRO啦!咁我諗睇男女會準D掛(我見好多媽媽照幾次都唔同結果)!我地早咗少少去到,登記之後量血壓,磅重,個姑娘話我個肚細吖!激屎!

POST返張大肚相先,其實個肚都唔係好細啫,都幾凸吖!^^

黃醫生同我地傾咗陣計,問吓病歷,我話咗佢知政府照OSCAR嘅RESULT,佢話唔使擔心冇問題,鬆一口氣!跟住就照聲波見小包包啦,嘩!佢今次自己反轉咗個背脊向天,哈哈!不過冇影响一樣照到嘅!黃醫生同我地逐PART睇,頭骨,肚,腳骨咁呀,我都唔記得睇咗D咩啦!淨係記得小包包有9.8CM,不過黃醫生話而家度長度唔可以作準喇,要睇頭圍同肚圍,小包包SIZE正常,而且胎水夠好健康,胎盤位置亦冇問題冇偏低,黃醫生都話我肚細唔緊要,最緊要BB健康正常!^^小包包而家實際係16WK6,同上次檢查時一樣都係爭咗兩日,應該係排卵遲咗啦! 

跟住黃醫生問我地想唔想知係仔定女,梗係想知啦!!佢轉個角度照住小包包個PAT PAT同大脾,睇咗一輪都見唔到有JJ,呵呵!即係囡囡囉!!BINGO!一索得索女!開心晒!其實今胎我都有超強烈嘅預感係女,真係好開心呀!!

黃醫生真係唔錯,有問必答不特止,連我想問但未問到嘅嘢都講埋!而且佢收費唔貴,開刀同順產都係一樣收萬八咋,佢PREFER D媽媽喺法國生,因為地點方便佢,尤其係順產冇得預時間,太遠嘅話唔方便又危險,所以佢都講明港島區唔會接,又好啱喎!!但我地都仲未諗定政府定私家生吖,佢話24週前CFM都得,仲有時間諗吓!








沒有留言:

張貼留言