2014年3月9日 星期日

產前講座(安滿)

2014-3-8 17WK1D

兩個禮拜第三次去產前講座喇,好勤力呢!今次係Baby Kingdom同安滿攪嘅,主題係“新生嬰兒嘔奶常識及護理須知”,地點係喺逸東酒店金鑽廳,好HIGH呢!成個HALL包晒呀!!坐到爆晒棚仲要加位添!我地產檢完準時到,都坐到前座側邊,有三個大PROJECTOR所以睇得好清楚!一開始由一個懶風趣嘅醫生講關於初生嬰兒要打嘅針,好驚呀!由出世到一歲要打成12支針,諗起都覺得小包包好可憐啊!如果比錢喺私家打就可以打少幾支痛少幾次,不過呢D到時再諗啦!

第二PART由寶血醫院嘅助產士講產前注意事項,其實次次講座講嘅都差唔多,不過聽多幾次冇壞嘅!今次講得比較detail,連醫院入面生仔嗰張床都影埋出嚟,教埋我地點坐,仲DEMO一次成個生仔過程,好攪笑!好似真係生咗一樣!!

第三PART由姑娘講母乳餵哺嘅好處,技巧,注意重點,又係拎埋個公仔出嚟做DEMO,清楚又生動!佢真人做DEMO我唔好意思影佢相吖!嘻嘻!聽完之後仲增加咗我對餵母乳嘅信心添!為咗小包包我要加油吖!!

今次嘅禮物有一大罐安滿媽媽奶粉(我唔飲好“晒”喔!),BB奶粉,尿片,綿花棒,孕婦護膚品,紗巾,口水肩,攝影COUPON,一次比一次豐富呢!!

本雜誌係之前去BB展唔知邊間鋪送嘅COUPON,咁啱喺附近就去拎埋,雖然過咗期,不過冇所謂吖,對我地嚟講一樣啱睇!有部份紗巾同口水肩又係喺門口比D姨姨捉住填表送嘅,佢地真係好勁!任何一個講座都會見到佢地,仲勤力過D媽媽呀!!


沒有留言:

張貼留言