2014年3月28日 星期五

第六次產檢(政府結構)

2014-3-28 20WK(東區醫院照結構)

東區其實真係幾好,OSCAR,結構,糖尿,B鏈,所有基本檢查都包晒!今日啱啱20週就約咗返東區照結構,老公要返工所以叫咗媽咪陪我去,等佢見吓佢外孫女吖嘛!

我地十點半準時去到,第二個,等咗大約半個鐘,都OK快!一入去見到兩個唔同衫嘅醫生,幫我照嘅應該係實習生,另外一個高級D嘅醫生坐喺隔離睇/教。個實習生好似乜都唔識咁(淨係識笑),照唔啱位,攪咗好耐都照得唔清楚,淨係照個頭/腦都用咗十分鐘!到照心臟,佢發緊夢咁望住個MON唔知做乜,又唔郁又唔盛,咁又用咗十分鐘!照手同腳時其實我睇得唔清楚,唔知其他醫生照係咪咁!照個樣時又比個胎盤遮咗一大忽,連兔唇都冇睇!可能佢有睇不過冇話我知掛!!我都費事問咁多,淨係想佢快D攪掂算!>,<

中間佢地不停用英文對答,高級教佢點照個位會好D,但佢好似唔明咁!問佢嘢佢又唔係好識答,連照心臟最最最基本嘅係乜都唔知!個高級醫生叫佢返去温書,話佢咁去EXAM實肥佬!照到半路高級又問佢可唔可以convince到自己咁樣係OK,實習生擰頭,即係又衰咗啦!個高級醫生仲話佢再咁照落去一個鐘都未攪得掂!!唉。。。真係揾著我同小包包嚟攪呀!攪到咁上下我見個高級醫生開始唔耐煩,佢開始擔天望地,FOCUS唔係喺個MON度,跟住就埋嚟幫個實習醫生埋尾(只係照咗脊骨),咁就攪咗四十分鐘!足足一倍時間呀!!

聽D媽媽講,啱啱尋日嚟咗一班實習生,尋日上午都仲係正式醫生照,仲照得好詳細添!如果我早一日照都可能冇事,咁啱今日就撞正佢地,唯有話自己黑仔囉!好彩我有BOOK定私家咋,咁嘅情況真係唔照多次都唔安心啦!

媽媽話開頭照腦時見到小包包係咁吹泡泡,好攪笑呀!我掛住監視個實習生都冇留意到添!今次冇相比呀!失望!!之後見另一個醫生(好似又係實習生,佢對D流程唔係好熟囉!),乜都冇講淨係話我大致正常屬低危,叫我入助產士組,之後覆診由助產士跟進,唔使去健康院,是旦啦,佢叫我入咪入囉得!政府嘢都真係好睇彩數,覆診就冇咩所謂,希望到生嗰陣D助產士個個都係又好人又專業啦!!

好期待過兩星期去孫醫生度照呀!希望到時小包包健健康康,乖乖地聽醫生話照得清清楚楚啦!


沒有留言:

張貼留言