2014年3月11日 星期二

大難題 ﹣ 請姐姐!!

之前都聽過人話而家請姐姐好難,一來有經驗嘅姐姐會揀工做,嫌湊new born baby辛苦,寧願照顧老人家!二來而家好多人請工人湊BB,供不應求!所以我都已經預早五個月開始揾,預返佢早一個月嚟到適應吓環境,咁都仲有四個月時間吖,點知。。。原來七月印尼過年,印尼嗰邊辦手續申請文件要三個半月,所以時間就變得好緊!請賓賓會快D,但又怕佢古惑,同埋唔識中文同婆婆溝通唔到,坐月同我返工之後都要靠婆婆幫手睇住吓嘛,如果溝通唔到就大穫啦!所以變咗只可以喺唔係好夠時間嘅情況底下請唔係太多經驗嘅印印喇!!

1. 我地先去大牌子“得成”,第一次請工人嘛,諗住去間大公司問吓先穏陣D,費事乜都唔識比人厄!得成個姨姨都幾NICE,佢話印印太蠢湊唔掂BB,所以叫我地揀海外嘅賓賓冇咁古惑!佢比咗成五本資料我地睇,揀晒D有湊BB經驗嘅出嚟,我地揀咗幾個OK嘅再睇VIDEO,D資料同程序都好有系統好清楚,話晒大公司嘛!最後揀咗三個外貎,經驗同英文都OK嘅,但其中兩個我又嫌太肥怕做嘢唔方便,淨返一個幾好樣,但點知原來佢已經比人CFM咗LU!即係冇行啦!!借勢走人!

2. 之後再去“薦人館”,見佢入面有兩台客生意唔錯,個SALES化濃妝大眼CON不太討好,不過都幾熱情介紹,佢話咁啱有個現成有多年經驗嘅印印,喺馬來西亞,台灣等地都做過,本來叫佢即時INTERVIEW,點知佢啱啱走咗,再傾多陣有個客打返嚟話CFM要佢LU!又冇咗!佢再介紹海外嘅印印比我地,但有經驗嘅都唔多,最後都係揀唔啱走人!

3. 薦人館隔離間“旭煇”,一入去問佢就話有經驗嘅唔會肯湊BB,冇再介紹其他就話留底資料,有啱嘅先再覆我,唔憂做咁款!BYEBYE!!(之後上網睇返有人話係黑店!)

4. 另一間“新星”,上網話係超黑店,又見佢鋪頭長期冇人,所以問都唔敢問!驚驚!!

5. “至尊”都有人話係黑店,但咁啱我見有客喺入面就入去問吓啦,個後生女好NICE好HELPFUL(可能因為未比錢!),介紹咗兩個有經驗嘅本地印印比我,仲約埋INTERVEIW添!面表睇呢間嘢好似唔錯,咁啱佢又有合適嘅姐姐比我地,但唔知會唔會好似網上面D人咁講,未比錢就乜都得,比錢後就。。。都真係博一博咋,到時見啱咗先算啦!!

6. “標緻”網上評價幾好,招呼我地個女仔好NICE,不過佢都話本地有經驗嘅印印好難揾,一有就即刻會比人要咗,暫時都未有合適,海外嘅佢都有介紹比我但唔係好啱,主要都係經驗少D,留咗資料等佢覆囉!

7. “景順”網上評價唔錯,個老闆話佢啱啱二月尾去完印尼揀姐姐返嚟,D姐姐佢全部都見過晒同佢地做過INTERVIEW,所以確保質量OK!我揀咗兩個有湊BB經驗,不過都喺未出過國嘅,睇埋VIDEO都唔錯,其實都係背書咁背啫!佢地就冇乜做本地姐姐,全部都係學校揀返嚟!如果怕本地嘅古惑都可以考慮吓呢間!

8. “尚亞”咁啱有客唔得閒招呼我,留咗電話佢地第二日就打返比我,問晒我嘅資料同要求,又係話本地難揾湊BB嘅,話會SEND EMAIL比我,不過一路都未有消息!

9. 睇完本區再轉戰對面海,“學趣”本地同海外都有做,佢地都幾多工人介紹,但唔知係咪間鋪太細太局促,攪到我冇乜心機睇PROFILE,個個都覺得唔OK!又係留咗資料等佢地再UPDATE,點知過兩日佢地真係有新人資料SEND返比我喎!

10. “佳譽”係我媽咪介紹嘅,因為啱啱揾佢地請咗個印印照顧公公,個唔知係SALES定老闆娘好似都係印尼人,佢地好多本地姐姐,揀咗兩個有經驗嘅約INTERVIEW!

就係咁,揾咗幾日前前後後都睇咗十間,選擇確實唔太多!賓好定印好?最後揀咗印,因為要識中文同埋冇咁古惑!本地好定海外好?有得揀就梗係想揀本地有經驗啦,但冇嘅都冇辦法,唔夠時間嘅話海外都要揀,海外有海外好,聽話D勤力D囉!!不過要揾個合心水嘅真係好頭痕吖!希望之後INTERVIEW順順利利啦!!



沒有留言:

張貼留言