2014年3月19日 星期三

產前講座(美國利安奶粉)

2014-3-15 18WK1D

又嚟產前講坐喇!都唔記得咗點解會報咗呢個講座,主辦機構係美國利安奶粉,聽都未過呢!第一PART講臍帶血庫,其實我個人覺得冇咩用,除非真係咁唔好彩BB一出世就有免疫及代謝方面嘅病啦!啲臍帶血只係會KEEP十幾廿年,touchwood真係有咩事需要用到都可能已經七老八十啦!而家又唔係間間醫院可以配合到留起D臍帶血,政府醫院就暫時都未得,私家亦唔係好多間有做,所以對我嚟講冇用囉!

第二PART係做孕婦按摩嘅DEMO,腳部MASSAGE可以去水腫,我個媽媽朋友自動請纓出去做MODEL,佢話好正喎,做完之後隻腳鬆晒!返去要叫老公幫我做吓先得!哈哈!一世冇抽奬運嘅我竟然抽到$1000 CASH COUPON!哼!慌唔係引我去出血咩!!

第三PART講返利安奶粉,都係SELL吓自己牌子咁啦,冇乜聽佢講乜!

最後一PART係介紹唔用嘅精油對孕婦同BB嘅作用,例如LAVENDER+茶樹油+椰子油+水,加三滴落去濕紙巾度比BB抺PATPAT可以舒緩尿疹;橙精油可以幫助BB睡眠,有冇用就真係要試過至知!

就咁睇呢個講座內容好似好豐富咁,但實情佢似SELL嘢多D,真係有用嘅資訊唔太多!去咗咁多個講座呢個可以話係最冇用!佢地仲送咗一大袋贈品,看似好抵!但入面有一大包濕紙巾已經過咗期,有兩罐大奶粉七月過期,七月小包包都未生啦!即係冇用!我地仲拎住行咗幾個鐘頭街先發現,TOO BAD!!

其餘嘅贈品有尿片,嬰兒洗衣液,孕婦護膚品,葉酸,精油,綿花片,毛巾仔,都幾豐富嘅!!

後來佢地都有打返嚟話疏忽咗,冇留意D濕紙巾過咗期,話會寄返D嬰兒護膚品SAMPLE比我地,咁都算佢地有良心啦!!




沒有留言:

張貼留言