2014年3月22日 星期六

產前講座(樂天)

2014-3-22 19WK1D

唔係個媽媽朋友講我都唔知原來韓國樂天都有出奶粉!今次係喺朗豪酒店攪,個HALL唔係好大亦唔係好多人,不過好多媽咪都帶埋BB去,好嘈啊!去咗咁多個講座,我覺得通常奶粉商嘅講座都會比較實用(除咗利安)!今次主題係胎教,胎教最簡單最有用就係聽音樂,因為BB最早發展同最靈敏嘅觸覺就係聽覺,所以我每日都會聽吓音樂,希望小包包會聰明D!

胎教音樂最好嘅梗係古典音樂啦,好彩我本身都有D文藝氣息都中意聽呢類音樂,流行曲唔係唔得,不過要揀D開心D正面D囉!平時我聽都係D/L咗一大堆求其播嚟聽,可能朝早會聽D輕快D開心D,夜晚會聽D柔和D,但佢地介紹嘅已經分好晒類,例如sleeping, playful, cheerful...都攪到我想即刻淘返SET返嚟聽添!

淘寶RMB63有10隻CD,勁抵!!

原來唔只有BB話,媽媽同BB講嘢都要用“媽媽話”!媽媽話係要講得好慢,清晰,音調高低起伏,抑揚頓挫,有少少似朗誦咁,BB先會聽得清楚!我平時同小包包講嘢好快,返去要練習吓媽媽話先得!!仲有,BB好中意聽媽媽把聲,平時要同佢傾多D計,講吓故事,唱吓歌仔,咁樣BB同媽媽會CLOSE D又會乖D聰明D!加油喔!!

去奶粉講座竟然冇奶粉送!SO STRANGE!!算啦,就算有都未必用得著,小包包要食人奶嘛!只係送咗兩大包濕紙巾,兩SET支裝嬰兒護膚品同奶粉COUPON,唔算好豐富,不過好用有喔!!

難得嚟到旺角,順道去GAP睇吓有咩靚靚童裝衫賣,大減價都好平吓,價錢同出面冇牌子嘅差唔多,但質料就好好多!可惜特價嘅冇乜初生嬰兒款,睇啱嘅係新貨冇減價,最後只係買咗頂彩紅帽比小包包,好可愛唷!!呢樣係我地買比小包包嘅第一樣嘢,好冇紀念價值啊!




沒有留言:

張貼留言