2014年2月7日 星期五

第一次產檢(私家)

2013-12-8 7WK1D(翹康葉承楷醫生)

第一次產檢,好緊張呀!之前成個禮拜發惡夢,瞓得唔好,因為上次嘅陰影,所以好驚今胎又有事!去到尖沙咀美麗華翹康,登記,量血壓,磅重,好多人,不過唔使等好耐,可能佢地多醫生啦!

葉醫生都幾NICE,年紀稍大,上網睇D人話佢係教授級好高學歷,佢先問咗我D病歷傾吓計,原來老公有G6PD (蠶豆症) 會遺傳呀!係仔嘅話就麻煩D,咪即係同老公一樣囉女就好D症狀會冇咁明顯,可能到老咗抵抗力差咗先會發出嚟

傾咗陣就照ultrasound喇,開頭試照肚先,但我唔知原來照肚要忍尿先易照,臨入去前仲去咗次厠所,所以照唔到!我見照唔到嘢勁驚,差D想喊,葉醫生話試吓照陰超,會近D清楚D,好彩,照到有心跳!佢問我經期係咪好遲,係咪唔準,我話30日都幾準呀,佢又冇再講咩!咁我問返佢係咪個胎唔正常size細咗,佢又話唔係,算係範圍以內!我之後上網睇返,話7WK個胎正常應該有1CM,但我個得0.57CM,細咗差唔多一半喎!又好擔心!囉囉戀唔知有冇問題!於是BOOK咗三星期後睇第二個私家醫生,諗住攞多D唔同意見!






沒有留言:

張貼留言