2014年2月16日 星期日

第四次產檢(政府)

2014-2-14 11WK(東區醫院)

今年嘅2月14日西方情人節,適逢係農曆十五元宵節,喺呢個咁特別嘅日子,我做咗一樣好特別嘅嘢,就係放半日假去醫院做產檢啦!其實今日都係去做基本檢查啫,政府除咗CHECK唐氏同結構之外,每次產檢都係冇得照超聲波嘅!

一去到先去護士工作室量血壓,磅重,驗小便,之後就等叫名見醫生,D姑娘好好呀,叫個清潔姨姨小心拖地同放好D用品,費事KICK親D大肚婆,又逐個人吱D消毒藥水比我地洗手,好好SERVICE!!等咗大半個鐘終於到我啦,個女醫生好NICE,問完病歷之後就講唐氏篩查嘅結果,上次度頸皮係2MM,驗血結果1/2900屬於低危!但我見其他媽媽嘅結果都係幾萬份之一,所以都有少少擔心。。。

傾完之後就檢查陰道,醫生手勢都OK,醫生同姑娘都好細心,係咁叫我小心D!跟住就用聽筒聽心跳,因為之前私家產檢冇聽過心跳(醫生話BB太細用咁高頻唔係幾好喎),所以今次係第一次聽心跳呀!好似火車聲咁好得意呀!!全程都唔使十分鐘就攪掂LU!約埋結構期就走得!^^





沒有留言:

張貼留言