2014年2月7日 星期五

第三次產檢(政府唐氏篩查)

2014-2-4 12WK4D(東區醫院唐氏篩查 - OSCAR)

今次係去東區驗唐氏,年初五,老公仲放緊假可以陪我去,太好啦!約咗九點,我地八點九就到咗,仲有好多其他媽媽喺度,佢地都係有妊娠糖尿要見營養師嘅,希望第時我唔會係其中一個啦!!

去到無幾耐就磅重,姑娘問咗幾條簡單問題,好快就照得超聲波喇,照咗一陣小包包彈咗一吓好大吓,好得意呀!跟住仲手FING FING好似抹咀咁!再照咗陣,姑娘話佢打側身瞓咗唔啱位,搖極佢都唔醒,我咳咗好多聲都唔醒,可能佢同我地一樣係夜鬼,朝早要瞓覺!姑娘唯有叫我出去行陣轉頭再照過,行咗二十分鐘再照,今次OK啦!姑娘有逐PART講邊度係頭,額頭,鼻,口,手,大脾,頸皮2CM合格!驗埋血就走得,如果兩星期內冇收到電話就即係冇事,求神拜佛千奇唔好有電話打嚟呀

今次因為小包包瞓咗所以可以照多次,未試過見佢咁耐呀!好開心小包包今次又大個咗好多啦,有5.9CM,而家似返個BB樣喇!佢好似笑緊咁好可愛呀見到佢一次比一次大個真係好開心!!So amazing!! 不過又要等一個月先再見喇








沒有留言:

張貼留言