2012年8月21日 星期二

深圳傢俱建材之旅最終回 - 買電視櫃﹠門鎖﹠燈

本來唔使咁快又上大陸買嘢,因為未買嗰D嘢都係差唔多最後先要用,不過為咗個電視櫃,我地喺香港揾咗好多地方都揾唔到啱size嘅,因為standard多數係60"濶,我地個位只有54"放唔落。。。其實之前已經喺「家之福」睇中咗,但因為我地個TV wall嘅制位全部喺右邊,但電視櫃背面嘅空隙位喺左邊,驚就唔到D插蘇電線位要將個櫃擺出D唔貼牆,咁行出行入就會見到個電視櫃同幅牆之間有條"喇",所以早D上深圳睇清楚,唔啱就要喺香港訂造,好貴吖!!

電視櫃

呢個係原先睇中嗰個可伸縮電視櫃,黑白色鋼琴面,前面有灰鏡,上次報價RMB680,撞鬼今次報RMB800!我估佢上次報錯價,因為姐姐企硬唔肯再減!不過呢個右邊條“喇”位太窄,電制位唔夠過。。。但係又好中意,點算!!?


另一款普通D,都係可以伸縮,黑白色鋼琴面不過冇咗灰鏡,RMB600,平兩舊喎!抵!!睇佢個櫃同面板中間條“喇”幾濶,呢個應該OK!就買佢啦!可以免費裝埋,不過運費會貴少少,因為裝好咗會大件D,裝好運費RMB190,散件運費RMB130,送埋上樓,算啦!差幾十蚊都係裝埋,費事送到落嚟裝唔掂!計埋運費都唔使一千蚊港紙,抵到吖!!
康迪斯(家之福中心店B105)


呢個上次睇過啦!同我地買嗰個差唔多款不過貴好多,RMB880,阿姐話運費要RMB300,仲話冇收貴喎,間間都要!唔係化,厄我細路女唔識嘢!!?
歐尚家具(家之福中心店C098)﹣ 黑店!!


買完電視櫃之後就轉戰「五方家居」買燈!因為「家之福」同「家樂居」呢邊好少款又唔靚,望兩眼都冇咩興趣!臨走前我仲專登走去衛浴公司八掛吓,見到我上次喺「家合居」買咗嗰個洗手盆櫃同鏡櫃,開價RMB2100咋!蝕咗五舊水!!有人話:「咪抵死吖,叫咗你唔好睇唔好問啦,你就死都要問!自己攞嚟嘅!!」不過見佢display出嚟嘅料同手工都真係差D,咁一分錢一分貨,靚D就梗係貴D啦!!(唯有咁樣安慰自己囉。。。)



經過幾次尋燈之旅我已經鎖定咗目標,最後決定買最平嗰幾盞!咁啱啫,我都好少會揀中最平嘅嘢,今次真係咁啱得咁橋上次喺「五方家居」睇到嗰幾款燈又平又中意!價錢平咗又唔使四圍騰,抵晒!!

我始終都係鍾情球型嘅燈,呢盞仲要係磨沙玻璃,透光好靚,又加分!RMB520只包普通燈膽,慳電膽RMB15/個,LED RMB30/個,我地要LED,五個頭即係RMB150,total RMB670,講價講到RMB600成交!除咗呢間仲有一間喺「家樂居」有賣呢款燈,普通膽六百幾蚊,慳電膽都要七百幾蚊,我買得平D!!不過有人話大陸D LED好渣,算啦咁鬼平!用住先,真係壞咗先換囉!盞燈冇現貨要第二日先有,反正咁大咁重我地都拎唔到,就叫電視櫃個運輸幫手送埋,加多十蚊兩舊水攪掂!希望送到嚟唔好有花有問題啦!!

永鑫燈飾(五方家居三樓C018)


兩盞房燈喺同一間買,檸檬燈開價RMB285,鳥巢吊燈RMB380,轉慳電膽11watt同13watt分別係RMB12同RMB15,總數RMB731,講價後RMB680埋單!

宏陽燈飾(五方家居二樓C001)﹣ 兩個哥哥又nice又靚仔,試燈好鬼快手!



兩盞燈都幾大箱,不過好輕,自己拎都冇問題!


房門鎖

買完燈已經六點幾啦,渣渣淋買埋門鎖就走人,之前睇過幾十蚊人仔就有交易,點知唔覺意比我睇到隻靚嘢!太空鋁!!從實用角度去睇,叔叔話呢D實心鋁靚過普通嗰D不銹鋼好多,唔會氧化生銹,我唔識嘢唔知真係假,不過模上手好光滑手感好GOOD!從外觀上睇,梗係呢隻靚好多啦!銀白色磨沙FEEL我中意呀!!


呢款手柄同個鎖係分開嘅,兩個正方型幾特別,不過如果裝得唔正就好樣衰!呢個牌子全線都係雙鎖舌(即係喺門側邊會睇到有兩個鎖位)價錢會貴D,最平嗰間都要RMB150!


另一個牌子有單鎖舌,價錢平D,RMB110!之前喺「家之福」見到都要RMB120,咁即係都平咗吖!為咗靚D開心D,明明幾十蚊買到嘅嘢又要用double價錢買,唉。。。


自己又做埋D衰嘢 ﹣ 買完之後先周圍去格價!事實又再一次証明我買貴咗嘢!!淘寶都有KUB太空鋁門鎖賣,呢款就係我買咗嗰款,淘寶價RMB85,不過計埋運費都唔係平好多,又冇得試冇得check,算啦!當冇見過!!


深圳傢俱建材之旅終於完成喇!真係鬆一口氣!本來要買埋電制面板,不過師父仲未數比我,又有D位可能要改,所以今次買唔到! 聞說旺角都有平貨買,又要再做吓功課先!!



7 則留言:

  1. 加油丫...^^
    [版主回覆08/22/2012 16:47:24]多謝!

    回覆刪除
  2. 可以ADD我嘛??
    [版主回覆08/27/2012 12:24:03]ADD咗你啦!你對對戒好靚呀!!^^

    回覆刪除
  3. 太空鋁好CYBER呀,型吖!
    [版主回覆09/06/2012 16:40:38]唉。。。我又諗起個浴室架用唔到。。。

    回覆刪除
  4. 個電視櫃好抵呀~~~
    [版主回覆09/06/2012 16:43:41]真係超抵呀!最緊要個SIZE啱我嘛!下星期先送貨,希望送到嚟唔好花啦!!

    回覆刪除
  5. 安心開鎖提供上門開鎖,開鎖服務,專為觀塘開鎖,將軍澳開鎖,西貢開鎖,藍田開鎖,鰂魚涌開鎖,油塘開鎖,牛頭角開鎖,秀茂坪開鎖,九龍灣開鎖,每日24小時開鎖,又稱開鎖佬,每當需要緊急開鎖請找我們,香港開鎖公司
    https://www.onsumlock.com/

    回覆刪除
  6. https://www.iopenlock.com/
    專為:九龍灣開鎖, 彩虹開鎖, 啟德開鎖, 九龍城開鎖, 西貢開鎖, 紅磡開鎖, 何文田開鎖, 土瓜灣開鎖, 大角咀開鎖, 奧運開鎖, 太子開鎖, 將軍澳開鎖, 坑口開鎖, 寶琳開鎖, 康城開鎖, 日出康城開鎖, 美孚開鎖, 油塘開鎖, 調景嶺開鎖, 荔景開鎖, 荔枝角開鎖, 牛頭角開鎖, 黃埔開鎖, 觀塘開鎖, 九龍塘開鎖, 黃大仙開鎖, 長沙灣開鎖, 旺角開鎖, 油麻地開鎖, 佐敦開鎖, 尖沙咀開鎖, 九龍站開鎖, 石硤尾開鎖, 深水埗開鎖, 馬頭圍開鎖, 宋王臺開鎖, 秀茂坪開鎖, 北角開鎖, 鰂魚涌開鎖, 炮台山開鎖, 天后開鎖, 大坑開鎖, 銅鑼灣開鎖, 灣仔開鎖, 太古開鎖, 太古城開鎖, 西灣河開鎖, 筲箕灣開鎖, 杏花邨開鎖, 柴灣開鎖, 顯徑開鎖, 大圍開鎖,每日24小時開鎖,又稱開鎖佬,每當需要緊急開鎖請找我們,香港開鎖公司
    提供24小時緊急上門開鎖服務,包括大門鎖、鐵閘鎖、各式車鎖、電子鎖、夾萬鎖、保險箱、壞鎖、斷匙鎖等任何鎖。住宅服務同時包括換鎖、換鎖膽、裝鎖、加裝防盜鍊/扣、加裝防盜眼、維修鎖具、木門較正、鐵閘/鋼閘燒焊換鎖。

    回覆刪除
  7. https://www.i3lock.com
    開鎖師傅技術高超,經驗豐富,每天開啟各式各樣的鎖,對鎖了解既廣泛又深入,經常為其他開鎖師父解決他們不能開啟的鎖以致打造百合匙。不同於使用電鑽工作的人士,我們的師傅相當的情況下甚至可以用萬字夾開鎖,基本不會攜帶電鑽上門開鎖。

    回覆刪除