2014年5月25日 星期日

產前講座(ILLUMA ﹠ 雅培 )

2014-5-25 28WK2D(ILLUMA ﹠ 雅培)

今日一連走兩場講座,好忙好充實呀!!上午係ILLUMA,好鬼HIGH,喺RITZ CARLTON度攪,我都未去過,全海景靚到吖!招呼又週到,仲有三文治,COOKIES,橙汁做早餐,早知唔使特登咁早起身食早餐啦!
 
 
 


 第一PART係王予婷醫生主講,悶到抽筋,講嘅內容又行,得得慢又細聲,成個PP一張相都冇,差D瞓著呀!

第二PART係講五感啟蒙,個姨姨講得好生動,內容都好有用,教我地點訓練小朋友,有VIDEO睇又有DEMO做,學到嘢,正!

第三PART係由JENNY LEUNG講攝影技巧,啱晒我呢D相機白痴!JENNY講得好好,之後仲有小組攝影實習區,可以試用CANON相機,又可以即場整D小道具嚟影相,我地就梗係趁機會影相留念啦!


ILLUMA成個講座都好正呀!內容豐富又新鮮,學到嘢之餘又有得玩,係贈品少D囉!得條MIDES口水肩,DISNEY手巾仔,POSTER同D COUPON!不過都值得咁早起身去嘅!! 

玩完第一場即刻飛的趕去第二場,雅培係喺EATON HOTEL攪,上次抽唔中今次終於都抽到啦!

第一PART由張傑兒科醫生講關於BB眼耳口鼻頭皮膚等特徵,呢個醫生靚仔又風趣,極品呀!!本來勁眼瞓,但聽佢講嘢真係成個醒晒!讚呀!!

第二PART係講初生嬰兒護理,呢個SPEAKER之前唔知喺邊個講座見過,講嘅嘢好一般,表達方式唔係幾討好囉,好彩佢都好快講完!

跟住下PART又係實習,個HALL間咗一半做實習區,分咗好多張枱,每張枱都有個陪月姨姨教做換衫同包包被嘅實習,安排得好好呀!有問題可以即時問D陪月姨姨,佢地都好NICE都解答得好詳細,唔錯!

雅培嘅禮物又係出咗名豐富,個熊仔背囊好多媽媽中意,我地仲攞咗兩個添(不過其實唔知有咩用!)禮物包入面有媽媽嘅入院用品,M巾,網褲,床墊嗰D都可以買少啲!仲有隔尿墊,手巾仔,包被同媽媽奶粉,好大手筆呀!!

去完兩個講座個人都迷迷地,超眼瞓!不過好充實好開心呀!!



沒有留言:

張貼留言