2014年5月6日 星期二

小包包的幻想世界(完成篇)

等咗三個禮拜,小包包張床終於起貨喇!由落單,出圖,改圖,造貨到送貨都唔使一個月,都幾高效率!

先唔講SERVICE睇咗成品先!!我地用嘅THEME係天空彩虹,但顏色唔會好SHARP,想柔和D舒服D,用咗粉紅做底色(白色怕好易變黃,PALE ORANGE老公唔中意),再襯粉藍,粉紫同黃,出嚟效果好似粉咗少少,但都OK嘅!

張書枱我地預細咗,因為成日想個衣柜造大啲放多啲嘢,好彩都啱啱夠放部電腦!迫迫地都夠用嘅! 

下隔床用咗雲做局部圍欄,第時小包包瞓覺就唔怕佢碌落地啦!

床尾嘅吊柜,瞓覺望住都幾靚幾舒服吖!

本來成個DESIGN嘅亮點係兩條彩虹,點知佢地造到條彩虹咁幼咁肉酸,真係激死我!!改圖時我已經千叮萬囑要改粗啲,但最後都係冇改到!!嬲爆!!而家變成咗成個DESIGN嘅敗筆同遺憾囉!!個窿咁鬼大,如果反瞓啲連個枕頭都飛埋出街啦!!!

除咗兩條彩虹之外其實仲有好多問題,手工認真麻麻!睇吓下床頂甩咗一大忽黑忟忟,遠睇唔知以為有隻小強喺度呀!!嚇屎人!

最離譜係成組床造少咗兩寸,嗰條“喇”成兩寸留嚟封塵咩!!張床係跟圖紙嘅尺寸造,問題係師父度尺時已經預鬆咗,即係佢地嘅功夫未到家囉!做得啲位都唔FIT!唔怪得嚟度尺時係咁讚我地個地枱同啲傢俬做得FIT啦!佢地根本做唔到!!

送貨安裝嗰兩個師父,一入嚟就撞崩咗我個牆角!OMG。。。之前嗰間送大柜,地枱嚟,一點都冇HI花過囉!呢啲就係PRO同唔PRO嘅分別。。。

廳個光面局漆矮柜,簡單嘢冇咩問題,不過又係自己貪心死要大,造咗出嚟真係深得滯有啲阻地方添!

總括嚟講呢間嘢真係好有問題,我唔敢講佢地係黑店,起碼佢都真係比預期早咗造起張床同柜比我,大致都跟到圖紙造,係手工同用料差D啫!不過佢地比錢前SERVICE就好好,好SELL得!落訂後已經唔認數要拗價!最後我地費事煩就照做啦,點知效率高但品質劣!除咗上面啲問題外,仲有好多唔算太嚴重嘅都費事講,最慘係同聯絡人投訴佢一句SORRY就算囉,完全冇FOLLOW UP,冇CORRECTIVE ACTION囉!!啲師父嚟裝嘢都唔帶定料做修補執漏,唔通佢地真係有信心自己嘅裝工同品質一定冇問題!?咁諗咪錯晒囉!!啲傢俬又花又甩(唔FIT SIZE冇得救就唔講啦),又撞崩人地幅牆都冇料補!!唉。。。之前自己攪晒成間屋嘅裝修都未試過咁灰囉。。。仲有佢地啲木勁大陣味,係刺眼攻鼻嗰隻,攪到我要返娘家避幾日,等陣味散咁啲先敢返去!=,=


家設計 Home Furniture & Design
九龍紅磡馬頭圍道338號地下





沒有留言:

張貼留言