2014年5月11日 星期日

Happy Mother's Day!!

2014-5-11 26WK2D

今年嘅母親節別具意義,因為我已經係準媽媽啦!^^小包包仲有三個月就出世,真係好期待喔!!更期待嘅係下年母親節,因為到時小包包已經九個月大,最艱難嗰段時間已經過咗,小包包可以同我一齊慶祝,諗起都興奮呀!!^0^

呢幾日小包包踼我踼得利害咗,佢真係大個女喇!尤其係一瞓落床就會係咁郁,開頭婆婆話係因為佢肚餓,叫我要食咗宵夜先好瞓,唔好餓親佢個孫女,點知我食完先瞓佢又係郁,我諗佢係想揾返個靚位覺覺豬咋!哈哈!!

尋晚瞓到臨天光第一次小腿抽筋,痛到醒咗!自己按摩完一輪先再瞓返,到第二日都仲KEEP住痛,老公又再幫我按咗幾次先好返D,都唔知係因為缺鈣定係懷孕中後期嘅正常現象,D人話抽開就會成日抽,真係驚驚吖!!希望飲多兩杯奶冇事啦!!



沒有留言:

張貼留言