2014年5月13日 星期二

大肚婆HEA遊澳門

2014-5-17﹠18 27WK1-2D

本來想喺生之前走轉飛機旅行,近近地去個沙巴玩返5日,游吓水HEA吓幾爽呀!不過老公要留返D大假陪我放產假,所以最後都係決定WEEKEND過澳門HEA兩日算啦!我地拍拖第一次出門係去澳門,佢個SURPRISE求婚都係喺澳門,所以澳門對我地嚟講別具意義,雖然地方細冇咩玩,不過四圍行吓食吓嘢影吓相,喺泳池游吓水都好RELAX呀!

今次我揀咗住THE WESTIN,貪佢夠晒渡假FEEL,有海景(雖然個海唔係好靚),游池又大又靚,鬼佬多,大6人少,啱晒我呢D唔嘈得唔迫得嘅大肚婆呀!重點係夠平!(WEEKEND船飛連酒店都唔使$1000 PER HEAD,抵到吖!^0^)之前落咗兩個星期雨,好彩呢兩日都見返少少太陽,唔使在雨中漫步!!


我地搭十一點半船,到步都成點鐘喇,去咗牛記食LUNCH!喺外港碼頭搭SHUTTLE去十六浦,落車行過對面馬路向左邊直行,幾個街口就到十月初五街,都唔難揾!我地叫咗鎮店之寶“蟹皇撈麵”同“花雕雞撈麵”,兩個都超正啊!值得推介!!
 

之後出返新馬路福隆街食翅,我去咗澳門咁多次都未食過添發,咁啱今次冇咩人排隊就試試佢啦!果然係正喎!我叫咗花膠翅,奶白色湯底,好似飲咗個花膠湯咁!正!!

食飽飽就返酒店CHECK IN啦!比預計行程遲咗個幾鐘添!而家成個澳門都係SHUTTLE BUS,想揾架的士搭吓都幾難!SHUTTLE又要等,好鬼麻煩!!個幾鐘先返到酒店,好彩仲未天黑!個露台大到呢!!^^

襯仲有少少太陽,即刻換衫去泳池HEA啦!可能晏咗少少所以唔係好多人,如果人多我怕尷尬呀,話晒咁大個女第一次大肚著BIKINI嘛!太陽伯伯準備收工,我地爭取時間喪影相自娛!嘻嘻!!(怕醜,POST一張相算啦!)

影完相出去沙灘行陣食飯,點知間萄國餐廳FULL BOOKING!我仲諗住咁呢度隔涉唔會好多人所以冇BOOK位添!最後唯有去返酒店食BUFFT啦!哈哈!本來諗住要戒口所以專登唔BOOK BUFFET食,點知最後又係要食!天意!!

THE WESTIN嘅BUFFET非常唔錯!$388加一,正常價位啦!除咗生蠔,龍蝦,琵琶等海鮮之外,比較特色嘅有焗龍蝦(呢個超正!)同即焗蘇皮龍蝦湯,喺OUTDOOR仲有專人燒烤,有扇貝,大蝦,羊架等等,全部都好新鮮好好味,下次再嚟可以ENCORE呀!!

第二朝一早食完早餐又再去游水,唔好徙咗個靚泳池嘛!!PKG唔包早餐所以呢餐要自費,不過好豐富呢!!

食飽游完水返房又影相,係咪有D影樓FEEL呢!!^^
 
 

跟住就CHECK OUT出去四圍行吓,睇吓D新酒店,不過有少少雨,所以我地去咗賭場玩咗陣,好唔好彩輸晒!!>,<

近黃昏時我地去咗瘋堂斜巷影相,呢度算係一個唔太知名嘅景點,但D建築物好靚好有特式,我最中意!呢度仲有好多藝術展覽睇添!

晚餐專登BOOK咗呢度間萄國餐廳叫Albergue 1601,又係好靚,D嘢食仲好得添!可以打佢地嘅HK HOTLINE BOOK枱,好方便!可惜嗰日太早食飯未肚餓,所以叫得兩樣嘢食咋!個咖喱牛尾好香好淋,個海鮮湯飯直頭好味到唔識形容!下次嚟澳門一定要再食!!仲想試埋佢個沙甸魚,羊架,白酒煮蜆!!食飽飽就返香港喇,後會有期~



沒有留言:

張貼留言