2012年2月2日 星期四

挑選婚紗晚裝

我本身有嚴重選擇困難症,一有得揀就煩喇,每次我都會諗晒所有choices好同唔好嘅地方,揀完又諗,諗完又揀,揀完又後悔,揀唔到仲會發忟掙添,包包都怕咗我呀!

Big day嗰日著住婚紗/晚裝,可能係一生人最靚最幸福嘅時候,亦係全場嘅焦點所在,一生只此一次呀!所以要揀件自己最中意又著得最靚靚嘅緍紗/晚裝又談何容易呢!市面上有咁多婚紗店咁多款式,花多眼亂,真係有排揀有排煩!為咗降低揀衫嘅困難度同時間,我決已經將範圍收窄,專注揀一啲自己特定嘅款式!

婚紗(March-in):
裙身有立體大花花,超重立體感
超大超長拖尾
一字胸(身形所限不能deep V或心形胸)
不能有太多珠片釘工
質地最好係紗之類,不要絹或令身




婚紗(教堂行禮):
Vintage feel
全lace



Halter-neck with lace


Mermaid 魚尾款



晚裝(席前拍照):
開心黃(鮮黄色)/shocking pink/深銀灰(紫藍綠啡粉紅都唔會揀)
不要泡泡/層層/公主款
胸前最好有羽毛或者係貝瞉胸
不要太簡單(似伴娘嗰d)
不能有太多釘工珠片,著重層次感/立體感

晚裝(敬酒):
鮮紅色
旗袍款或中西合壁

晚裝(送客):
款式顏色未定

要求定好咗,希望可以揀到自己中意嘅婚紗同晚裝啦!!


2 則留言:

  1. 諗定自己要咩,又幾好喎~
    但你係咪仲未決定邊件婚紗呀?
    之前試過果d呢?
    [版主回覆02/11/2012 18:06:07]未呀! 4月cfm book唔book到敎堂先再去試!

    回覆刪除
  2. 其實......你D要求=貴嘢囉!!!
    [版主回覆02/11/2012 18:07:16]都唔一定呀! 平嘢都有好! 貴嗰d我直頭唔去睇啦! 費事睇完又恨!!

    回覆刪除