2012年2月7日 星期二

2nd Gown Hunting@Crown Wedding, Lasting Love, Perfection

Crown Wedding 皇冠婚禮
尖沙咀金巴利道44號地下
Tel: 22727588
都幾多唔同款式同顏色選擇,唔同style都有,D衫好新好靚,比較誇張,sales姐姐都好nice,喺電腦揀相時好多件都想試,所以揀咗幾件唔同style試吓!有件魚尾款,我第一次試著呢D cutting,都carry到喎,係條裙窄咗少少凸咗個肚腩仔出嚟!另外試咗件公主款,件衫本身係靚,不過完全唔襯我囉!仲有一件Tifanny blue晚裝都幾靚,不過款式同顏色都唔係我自己心目中想揾嗰D,未有叮叮叮嘅feel,我仲約咗幾間嚟緊會試,所以冇join到。佢地嘅價錢都reasonable,抵過Beauty Hera!

Lasting Love
尖沙咀金巴利道50號2樓
Tel: 28828290
佢地唔多款,不過有一件我like嘅立體花花,咁就梗係要試試佢啦!著咗上身覺得麻麻地,因為佢係心形胸,個形又造得怪怪地(可能係我托唔起掛!),而且佢成條裙身都係同一個
pattern,d花花個形同sizez完全一樣,好似死古古咁,唔夠立體感!除咗呢件婚紗之外都揀唔到其他款想試了,反而佢D男禮好似幾多款,不過包包冇咩興趣所以都冇試到!要提一提就係個sales姐姐又靚女又好人,仲好斯文同好有禮貎添!

Perfection 唯美主義
尖沙咀女金巴利道60號C地下
Tel: 34212408
呢間之前上網睇過口碑幾好,都幾多人幫襯,去到又真係幾旺喎!另外幾個試緊嘅都係己經join咗pkg的,佢地staff都多所以都夠人招呼,Good!本來Free trial 3件但佢比我試夠4件,佢地款式顏色又多又靚,同Crown Wedding嘅style都幾似,但比Crown Wedding平少少!我試咗件開心黃嘅魚尾款,顏色好sharp好靚,但釘咗幾個閃閃蝴蝶仔我唔中意!跟住試件前短後長嘅深紫啡色晚裝,叮叮叮!包包同朋友仔都話好靚,我覺勁型同特別!襯我!之後再試多件金色晚裝,麻麻地啦冇咩特別,最後一件幻彩色嘅紗料簡單款,好靚啱晒送客,不過我都係中意誇張少少!因為只係試咗幾間,仲有好多間都想去睇,但我又真係好中意嗰件前短後長嘅深紫啡色晚裝喎,即時confirm仲可以減$500,咁點算好!?最後sales姐姐話比我地再諗下,行多幾間睇吓先,總之喺佢收鋪前返嚟都減返$500比我,哈哈!即刻開心晒!

行完成條街之後我都係對”佢”念念不忘!終於行番返轉頭Confirm!!包包仲狂試男禮添,佢試得勁興奮,差唔多所有款都試暈晒!不過最後只係join咗3件晚裝個pkg,因為佢冇我中意嘅婚紗類型,包包又已經鎖定咗喺邊間租男禮,佢仲狂試人地D衫即係運吉囉!

Yeah!晚裝攪掂!!



1 則留言:

  1. 恭喜晒!!咁快CONFIRM租晚裝,起碼煩少一樣!
    [版主回覆02/11/2012 18:08:55]可能到時又揀唔到心水! 咁咪又係煩!! 哈哈!!

    回覆刪除