2012年1月31日 星期二

Girdle & nude bra@GLC

頭先放工去咗GLC試girdle + nude bra,之所以唔揾奇華特嘅蔡太,一來因為我實在冇耐性等咁耐,二來亦接受唔到同啲陌生人咁開放地作咁近距離嘅接觸!聞說金都嘅私人胸間都幾好,但個人嚟講對金都有少少抗拒,所以最後揀咗GLC,但佢咁冇我預期中咁好,我指嘅唔係試上身嘅效果,而係佢嘅service。

一開始佢比個普通冇pad girdle我試,以我咁纖瘦嘅身形當然冇嘢睇啦!之後換咗個有pad嘅,都係咁上下!之後佢就話比我試下加nude bra嘅效果,睇吓中唔中意,會唔會覺得太誇張(我咁嘅身材又點會誇呢!?),如果我覺得ok佢先敎我點著(咁係咪imply咗我ok會買嘢先敎我著?)其實我去得都預咗係買嘢,咁就話ok啦,佢再講detail d點貼個nude bra,然後再叫我試一次,但我貼完唔啱位,佢就mit返出嚟話應該貼低d同開d,跟住就叫我換返衫,吓?咁快!?唔係應該比我試多幾次學識為止咩??即係佢有佢教,吸收到幾多就閣下自理!?

最後我當然都係有比錢幫襯啦!佢唔係唔好,只係冇想像中咁好,有比你試唔同效果,有教你點貼nude bra(但唔包學識),仲送咗兩set啪啪紐(for釘住個girdle同婚紗晚裝,等佢穏陣D冇咁易露出個girdle),不過佢全程係咁話過年後好忙,日日都好多客,咁係咪多客咗service就差咗??過年後仲加咗價添喎,忙d都抵啦!


 Girdle $268 + Nude bra $150 = $418


要買束腰褲先有9折,佢嘅價錢係貴過出面,咪當比多少少錢上一堂教你用nude bra,最重要係佢one on one,唔使同其他人肉帛相見!

German Lingerie Collections
尖沙咀漆咸道南87-105號百利商業中心11樓1134室
Tel: 31517280


2 則留言:

  1. 死都唔換,叫佢教多次嘛,我諗你開到聲佢唔會no你啩!?
    [版主回覆02/02/2012 11:22:34]如果開聲佢應該都會教,不過堂時O咗咀唔識反應。。。佢都有話教我痴膠紙但最後都冇。。。

    回覆刪除
  2. 我啱啱都去左呢間BUY...
    但又冇 SAY到咁差???
    可能我冇 Buy Nude bra 掛...
    so 冇你個個問題....
    但你件 girdle 唔駛改可以即時拎得走 ????
    [版主回覆02/07/2012 09:24:17]Girdle我扣中間嗰排啱啱好,如果之後肥D或瘦D都可扣另一排所以唔使改。我估佢真係嗰幾日忙得滯所以先咁啦!其實佢都nice嘅,不過比我感覺係唔夠熱心去教囉!

    回覆刪除