2012年2月3日 星期五

1st Gown Hunting@In Wedding, 紫水晶, Beauty Hera, Wedding Gallery

上年十一二月我地已經好勤力咁去睇/試婚紗晚裝,包包睇得不知幾開心,佢仲緊張興奮過我呀!第一站係尖沙咀區,因為個人嚟講對百利冇乜好感,覺得D鋪頭好細間,試衫唔方便,同埋主要做姊妹裙多,所以冇打算去睇,主力都係喺金巴利道,夠集中嘛,唔使四圍騰!

我之前都有上網做定功課,好多blogger寫嘅資料都好長盡,我揀咗D有得免費試嘅先去睇,冇得試我就唔會考慮,因為唔著上身根本唔知件衫啱唔啱自己,又試唔到個cutting,feel唔到D料同手工靚唔靚!

In Wedding 童話婚紗
尖沙咀金巴利道42A地下
Tel: 27231498
由於佢喺街頭,所以我地第一間就入咗去睇,嗰日係平日晏晝冇乜客,個sales姐姐好熱情招呼我地,有個貌似老闆娘嘅嬸嬸仲係咁介紹D婚紗(好長氣呢!),最後試咗一件婚紗兩件晚裝,唔知係咪因為第一次著婚紗,所以一試上身就好中意,上身嘅剪裁著得個人好slim,裙身係剪碎紗,好有層次同立體感,拖尾超大超長!My cup of tea!!晚裝就一般啦,冇我中意嘅開心黄,D款都麻麻地,好多都好似熟口熟面咁!仲有佢地D衫感覺好似唔係好新淨,可能舊款嗰D冇清走啦!個sales姐姐聲稱自己係成條街最多款嘅,有四百幾件婚紗晚裝喎!

紫水晶
尖沙咀金巴利道48號東匯大廈1樓A室
Tel: 26012880
佢地有好多本相簿,但我未睇完已經唔想睇,因為完全冇feel,全部都係大路款,勁普通,可以免費試但冇興趣試囉!

Beauty Hera 希臘女神尖沙咀金巴利道52號
Tel: 27231888
路過見個門口幾靚幾新就入去望下,個sales姐姐齋比相簿我地睇,完全冇介紹,又冇比紙筆我地mark心水,淨係話如果有興趣可以上去睇下D衫,不過冇得試,係比錢都冇得試!佢話因為要確保D衫新淨,所以一定要cfm咗喺佢度租衫先可以試!佢D衫都比較清簡,A-line為主,啱D中意清雅嘅B2B。見佢價錢都唔平,D衫又唔啱心水,仲要冇得試,拎咗leftlet就走lu!


Wedding Gallery
天文台道16號1樓
Tel: 23663930
婚紗晚裝都係普通款,勁大路,婚紗以絹面為主,試都冇興趣試就走了!

因為大部份都要預約咗先可以試,所以我地睇咗幾間覺得啱心水嘅,就約咗過幾日試,下篇再update!




1 則留言:

  1. 你 bf 真係好好呀~ 陪你一齊行, 仲要俾到意見添 ~
    唉...... 我同 bf 行過一次 TST 婚紗街,勁冇癮!! 得兩種 reply: 幾好丫 or 都唔錯
    我 3 月頭 big day, 但係好多野都未搞未 confirm >.<
    [版主回覆04/03/2012 12:28:32]因為我BF得星期六日喺HK,所以我會揾定資料,shortlist晒自己心水,book埋時間同佢安排好行程,等佢一喺HK就可以陪我去試衫同攝影等做決定。如果兩個漫無目的咁睇實有排攪,一係盲中中去婚展揾囉!你要勤力D做勁課呀!加油!!

    回覆刪除