2012年1月10日 星期二

澳門求婚記 - Part 2

好喇!入正題!
11/19/11星期六,我地睇完賽車四點幾,CC話要去唔知XX教堂幫佢家姐影相交功課,未去澳門之前佢已經講過,所以我都不以為意
加上嗰日我全日都未瞓醒,撘咗半個鐘的士過去仲瞓足全程(=.=),落車之後男主角喺外面講緊電話,我諗住佢傾緊公事就冇理佢自己行咗入去敎堂,嗰時我仲吽下吽下唔知發生咩事,CC叫我行去台前,我就好聽話咁行咗過去,但其實我都唔知要做d乜!

睇下個敎堂入面幾靚 ~



我一轉身,見到男主角突然出現咗喺我面前,手拎住一束好靚靚嘅黃色絲花圍住好多個阿JACK公仔頭,呢一刻嚟得太突然喇,我完全冇諗過佢會喺咁嘅環境下同我求婚(唔係!應該係冇諗過佢會求婚,所以除咗笑同喊同笑之外,我都唔知比咩反應同講咩好!


我就話冇心理準備啫,原來男主角包包已經同我幾個好好好朋友籌備咗呢單嘢好耐,準備道具,計劃行程,諗定對白,但點知。。。佢一行埋嚟就震到講唔嘢,只係隠約聽到佢講咗幾句說話,最後講完“嫁比我
”,跟住就跪低拎咗隻介指出嚟咁我梗係up頭應承啦!就係咁,簡單驚喜又感動嘅求婚任務完成了!



睇下我嘅戰利品 ~ 我最愛嘅阿Jack呀靚到呢



事後好友們都投訴聽唔到內容,錄音
收唔到音!傻嘅!
我企正喺佢面前都聽唔到,其他人又邊有可能聽到呢!??後來佢比番份稿我睇先知佢up過d乜!


多謝好友們嘅幫忙,同我分享人生中最大嘅喜悅!嚟返張大合照先!!


路環聖方濟各教堂 (華仔拍遊龍戲鳳咪喺呢樹求婚囉!)





2 則留言:

  1. 哩個求婚一d都唔簡單呢~
    包包用左好耐時間同心雞架
    最成功既就係你真係乜都唔知 ^0^
    但我真係好想知求婚內容係乜囉 @@
    [版主回覆01/17/2012 19:45:24]全靠你地幫手先有咁成功啫!內容係絕密不會公開的!

    回覆刪除
  2. 我都有份揀呢個jack jack花球架!講少少求婚對白黎聽下啦!
    [版主回覆01/18/2012 15:25:57]阿Jack花球真係好鬼靚呀!要帶佢去影Pre-wedding, big day當日佢都要亮吓相!對白呢D都係行嘢啫!最緊要有誠意同心意嘛!^^

    回覆刪除