2013年5月5日 星期日

Day 8 巴黎,凱旋門,協和廣場,羅浮宮 (PART 1)

繼續喺巴黎嘅第二日行程,一早出發先去凱旋門影相,因為我地酒店出去係必經之路!巴黎嘅天總係灰灰暗暗。。。


終於睇清楚凱旋門喇!!


因為隔咗條大馬路同埋要企遠D先影得晒個凱旋門,所以好多人喺呢邊影相,有D人仲行埋出馬路影完全唔理D車經過添!


協和廣場嘅方尖碑,個廣場得個大字,都冇嘢睇嘅!!


唔噴水嘅噴水池~



嚟到我最期待嘅羅浮宮(Musée du Louvre)啦!!HOHOO~好多人呀!充滿文化藝術氣息,即刻覺得高尚咗!!


”蒙羅麗莎的微笑“ 係羅浮宮三寶之一,所以成個禮品店都係佢嘅產品!
呢個伯伯係羅浮宮嘅導覽員,講足個半鐘冇停過!超PRO!!我強烈建議要跟導覽員,有人帶住行同埋講解吓會好好多,唔係好易盪失路,行完都唔知行咗D乜!


入去揾吓Lisa姐先!左右都有箭咀,即係行左邊定右邊先啱呀!?


其實兩邊都得嘅,不過因為要順住條路嚟行,所以喺揾Lisa姐之前先睇吓其他展館啦!


好大好靚好多雕像~


好靚嘅圓型拱門,入去就係另外一個展覽館~


天花上嘅雕刻相當細緻!


呢個展館全部都係油畫,呢度可以影相不過唔可以用閃光燈,因為怕令到D畫變色吖嘛!


呢個展館係最多人嘅,點解?咪就係因為Lisa姐喺度囉!!


咁大個展館都迫爆呀!!


終於迫到埋去同Lisa姐合照啦!!呢個位已經係最近,前面當然有圍欄圍住啦!


又去第二個館睇吓先!


即刻少咗D人,不過都仲係好多人!


呢度鐵閘好靚吖!入面係阿波羅廳~



嘩!好金碧輝煌呀!


呢度曾經係皇宮嚟吖嘛!


最中意影天花板!


法國皇室用嘅杯杯碟碟~


皇宮望出窗外嘅景色一樣咁靚!對住條塞納河,幾好FEEL吖!!


玻璃金字塔呀!!好靚!!


羅浮宮三寶除咗蒙羅麗莎笑微笑之外,仲有嘅兩寶就係米羅的維納斯同埋勝利女神像!


出土於米羅島的維納斯像被稱為最美的人體雕像~


仲有一寶就係勝利女神像,冇頭又冇手,卻充滿了生命力!


參觀完展館就出去睇吓玻璃金字塔啦!





靚人靚景!哈哈!!


成班人都踩住兩個碌,唔知做乜呢?好似好好玩咁!


小凱旋門,梗係冇大嗰個咁靚啦!!


行咗成朝都攰啦!食個LUNCH先,晏晝再去凡爾塞宮!
粟米羹!??My飛佛呀!!


唔知點解歐洲人唔興食新鮮嘅蒸魚,D魚全部係炸過先食,不過都幾好味嘅!


咖喱雞,正喎!!


炒牛肉,好似話好食,不過我唔食牛!


咕嚕肉,又得喎!


西蘭花,齋D囉!加個鮮尤落去炒就perfect啦!哈!!




4 則留言:

  1. 你地去羅浮宮係團包,定自費架??我地自費行兩個鐘,不過都有guide,佢講解得超正超details!!!我最中意拿破倫加免個張畫~~mona lisa個張都唔知算唔算睇到,勁迫!!
    [版主回覆05/10/2013 17:49:36]應該所有團都係自費喎,我地都唔包呀!拿破倫嗰張正呀,不過人太多影唔到

    回覆刪除
  2. 可能我真係冇咩文化藝術氣息又唔高尚,展覽館都唔係我杯茶! 睇完你個BLOG當去咗,哈哈!!
    [版主回覆05/13/2013 11:03:49]慳返!!

    回覆刪除
  3. 羅浮宮好多靚靚藝術品, 好值得去~~
    [版主回覆05/13/2013 11:04:04]係吖!真係想再去多次!!

    回覆刪除
  4. 我就係行左出馬路完全唔理車經過既其中一份子
    [版主回覆05/19/2013 16:58:35]哈哈!都係影相影到忘晒形!!

    回覆刪除