2013年5月6日 星期一

Day 8 梵爾賽宮,巴黎鐵塔,蒙柏納斯56層觀景廊,塞納河 (PART 2)

食飽飽就去梵爾賽宮啦!好多人呀!!梗係啦,呢度靚過中國古宮同英國白金漢宮咁多,梗係個個爭住嚟!!



門口好大條長龍!好彩我地跟團唔使排隊咋!如果唔係起碼要排一兩個鐘先買到飛入去呀!!(呢個就係跟團嘅好處!)


睇睇個地圖先,好似好大咁喎!都係入去先慢慢睇啦!!


呢個廳好靚呀!不過唔比人入去,只可以喺門口影相!但入面有兩個人喎,唔知係乜人呢?唔通拍嘢做訪問!??


皇宮就梗係大啦,分開好多間房,每間房都唔同style添!都係朝早個導覽伯伯帶我地行同講解,真係辛苦晒!!


皇帝嘅臥室,盞水晶燈好浮誇呢!!


無聊自拍天花板!!


個油畫框咁金咁浮誇,呢個梗係皇后嚟啦!!


個座地鐘仲識行喎!


皇帝張床,真係高床暖枕!不過唔係好大張咋!


呢個係鏡廳,好多鏡同水晶燈,又大又grand!係開舞會用嘅!


呢D擺設以前係用真金造嘅,係咪9999就唔知啦!不過後來冇錢賣晒啦!而家嗰D全部都係假嘢!


呢間房係咪好feminine呢!?知唔係皇后嘅臥室囉!


個圍欄都唔知係本身已經有,定係因為改咗做博物館之後要比人參觀,怕人破壞先加建呢?如果本身已經有,咁皇后瞓覺嗰陣咪要爬入去先上到床!??


呢間係Dinner Room,係咪餐餐都食九大簋呢!??


真係想拎返個爉燭台同兩隻碟返去!!


天花板上面有多細細粒格仔好似白色膠紙咁嘅嘢,原來係維修緊用嚟保護D顏色嘅!


皇宮即係皇宮,望出去個VIEW幾開揚呀!


梵爾賽宮側邊嘅外牆~


內庭~


呢座兩層嘅紅磚樓房,係狩獵嘅行宮~


梵爾賽宮嘅後園望出去又係咁開揚擴濶,個個國家嘅皇宮都係咁,都唔知行幾耐先行到出去!


後園有兩個大水池,唔知夏天游唔游水呢!?不過如果係夏天應該種滿晒花!

坐喺池邊睇吓書吹吓風都幾爽吖!不過係夏天先囉!!


睇我變咗印度西施就知有幾凍,我地去嗰日日好大風,吹都我頭都甩!唔知會去埋後園咁凍咁大風囉!早知我帶埋冷帽著雪褸添啦!!

幾大個冇花嘅後花園!!



實在凍到頂唔順!要徹退啦!!臨走前喺門口影多張相先!度閘金到吖!!



我唔記得咗發生咩事,領隊無啦啦送多個行程比我地!尋日已經睇咗巴黎鐵塔啦,今日佢帶我地去第二度睇多次喎!


哈!呢個廣場好正呀!喺高處直影過去效果靚D,附近風景都唔錯,唔怪得咁多人啦!!

我地仲坐埋上個博度影相添,本來有D鐵馬欄住,我地好曳咁爬咗入去,嘻嘻!


坐車途經拿破崙墓,個頂幾靚吖,落車喺門口影張相先!




再嚟下一個景點就係蒙柏納斯56層觀景廊(M56),就好似香港嘅Sky100咁,不過呢度矮好多細好多,冇嘢睇囉!


以前D人多數係上去巴黎鐵塔睇景嘅,不過上咗去巴黎鐵塔就睇唔到巴黎鐵塔啦!再加上巴黎鐵塔加價加得咁勁,所以而家跟團多數都唔包上去喇!反而喺M56望返過去,就可以見到巴黎鐵塔同巴黎嘅全景啦!!


其實巴黎嘅全景唔係幾靚,灰曚曚咁乜都睇唔清楚,香港靚好多啦!嘿!領隊仲話咁樣已經算唔錯,如果睇夜景仲冇嘢睇喎。。。



時候都唔早喇,又到晚飯時間,呢餐豐富囉!!今晚係唯一一晚食完飯仲有行程嘅,好興奮呀!!


先嚟個鵝肝沙律,正到呢!!


Main course係牛扒,我唔食,轉咗食羊!唔錯!


今餐仲有紅酒送添,有幾個uncle都飲到醉醉地咁好攪笑!我地都唔執輸飲咗一支呀!呵呵!!


另外order咗個煎鵝肝,兩塊都幾大塊,煎得啱啱好又香又滑,EUR30,香港食唔到啦!!

Apple Pie...too bad...
.


飲飽食醉就上船吹吹風啦!其實都已經吹咗成日。。。


夜晚嘅巴黎鐵塔真係醉人,同日頭灰曚曚嗰個差好遠呢!


坐遊船遊塞納河可以近距離欣賞整個巴黎大部分嘅景點,highly recommend!!



終於睇到聖母院!好靚呀!!我下次要入埋去影相添呀!!


夜遊塞納河真係好浪漫呢!雖然好好好凍,不過我地都唔願返入室內有暖氣嘅地方!


上層有班荷蘭嚟嘅學生,HIGH到爆,每次經過橋底佢地都會全部企晒起身,大聲叫口號同舉手喪跳,好有氣氛!!



遊咗一個鐘就落船啦,又去睇睇夜晚嘅凱旋門先!


法國都有人力車坐,仲要係靚仔車伕添!不過我唔敢問佢幾錢,嘻嘻!!

巴黎嘅兩日行程完咗喇,真係好唔捨得呢!Stay得兩日梗係唔夠啦!我想去多次羅浮宮同凡爾賽宮,呢兩個地方行幾日都行唔晒呀!又想坐多次夜船遊塞納河,真係好靚好浪漫!仲想去聖母院,仲要喺街邊勁食生蠔海膽同seafood platter,仲有坐喺路邊嘅露天CAFE嘆coffee,梗係唔少得去香謝麗舍大道shopping啦!最起碼要玩返四五日先夠!!

Paris, I'll be back!!!


5 則留言:

  1. Paris, i'll be back too!!!haha~~~
    我地都有上56/f,排隊勁耐上去,但無野睇,去左個free toilet就返落黎XDD"
    我地導遊last果晚都有送兩個行程俾我地,1個係你果個"夏榭宮",另1個係去塔底,夜晚睇鐵塔真係堅正!!
    [mssharon回覆05/09/2013 11:34:49]我好遺憾看不到晚上的鐵塔...你地就好啦...

    回覆刪除
  2. 凡爾賽宮夏天好靚架~~~~
    水池旁邊全部都係草
    我果陣去個d法國人去野餐架
    [版主回覆05/10/2013 17:47:16]而家冬天去好荒蕪,哈哈!!

    回覆刪除
  3. 巴黎, 我都想去呀!!!
    你地係跟團??
    [版主回覆05/10/2013 17:47:52]跟團呀,冇時間PLAN嘛,方便D不過冇咁HEA囉!

    回覆刪除
  4. 跟團都鵝肝沙律+紅酒咁正!!
    [版主回覆05/13/2013 11:05:13]係呀!康泰食住都好好,聽其他blogger講永安麻麻,有機會可以再自由行去食盡佢!!

    回覆刪除
  5. 我上次自由行D 時間好洗好多.... 不過就要自己PLAN 麻煩少少...同埋成日都驚盪失路
    [版主回覆05/19/2013 17:00:22]我下次去都一定要自由行啦,今次真係完全冇時間PLAN先跟團,不過跟團都有跟團好既!

    回覆刪除