2012年4月17日 星期二

Pre-wedding@板橋費加洛之後記

5日嘅台灣婚紗攝影之旅終於圓滿結束,真係好好玩好唔捨得呀!因為機綠巧合,我地由四季水晶變咗做板橋費加洛,去之前仲好擔心,又怕影得唔靚,又怕招呼唔好,又怕比人厄。。。好彩最後成個過程都非常順利同愉快,雖然價錢係貴咗少少,不過最緊要開心同中意啫!

板橋費加洛個門市好大好舒服,地下嗰層右邊係reception counter,左邊係化妝間,中間有幾張圓枱FOR招呼客人同揀相,二樓全層都係FOR揀衫試衫,三樓應該係studio。



佢地嘅攝影團隊真係好PRO,個個都好nice,我相信呢個都係台灣人嘅特色!

婚禮顧問鄭副總:醒目細心!之前由四季水晶轉到去板橋費加洛,鄭副總打過好幾次電話同send e-mail比我地confirm行程時間,臨出發前一日仲提我地搭咩車去佢地公司,去到見到佢真人,感覺非常熱情,又唔會有太多客套說話(即廢話),話頭醒尾,副總即係副總!讚!

婚禮顧問蘇主任:做事認真!我揀好衫之後,個妹妹幫我度身改衫,佢埋嚟話要幫我再度一次,要度清楚準確D,因為造型師交帶落所有衫都要束緊D先好睇!佢幫我度完之後即時安排改衫,果然4件都完全GOOD FIT,只有一件略為緊咗少少,我話其實都OK嘅,但佢反而話唔好,因為我會著得唔舒服,轉頭即刻幫我再改過!讚!

造型師秀琴老師:最初我自己棄用佢地最出名嘅造型師阿邦,一直都好擔心好後悔,直至見到秀琴老師,佢都未開始化妝我已經感覺佢好PRO,個心先定番D!佢睇晒我揀嘅5套衫,預先幫我諗定咗5個不同造型,問咗我自己咩要求/IDEA之後再作修改,5個造形都好啱我心水好滿意!佢化妝整頭好快手,唔洗兩個鐘已經幫我同包包兩個化好妝SET好頭,真係超有經驗,抵我同佢買咗8支安瓶!佢話佢之前喺台北一間超大嘅婚紗店做主管,係費加洛高薪請佢過嚟幫手,以前阿邦都係佢下屬添呀!讚!

攝影師勝哥:之前上網睇過佢同其他攝影師嘅job reference,其實自己中意另一個攝影師嘅style多D,不過已經要求換咗造形師,費事咁麻煩咁多要求啦,所以冇要求再換,好彩冇換咋!唔係全靠勝哥D相邊有影得咁靚呀!(遲D睇相啦!)佢仲請我地飲啤酒添!哈哈!讚!

助手阿智:阿智真係好鬼賣力,做嘢又快手冇甩漏!佢對我地照顧週到,臨出發前又話我地知影相時要注意D咩,教我地點同攝影師溝通,可能呢D係佢嘅份內事,但佢比我地感覺到佢嘅真心同熱誠,而唔係為工作而工作嗰種!每次我企埋位,佢就即刻衝埋嚟幫我整裙尾,之後9秒9走跑返去拎反光板/打燈,當攝影師叫我地望去佢個方向(就角度影相),佢會好開心地望住我地笑!讚!


全靠板橋費加洛嘅攝影團隊我地先可以有個咁順利同愉快嘅旅程,即使出嚟嘅效果未必係最好最滿意,但佢地嘅表現已經非常好!真係值得一讚!!




5 則留言:

  1. 我~期待睇你既相喎~咁多個讚, 影出黎應該好得!
    [版主回覆04/19/2012 14:10:20]Upload相片需時,請耐心等候!^^

    回覆刪除
  2. 我都期待你d相呀
    [版主回覆04/19/2012 14:10:34]好快喇!好快喇!

    回覆刪除
  3. 貴舷有道理啦!
    [版主回覆04/20/2012 15:16:51]真係脾喇都尺埋呀!

    回覆刪除
  4. hihi
    [版主回覆01/13/2013 20:09:43]Added

    回覆刪除
  5. hihi , can u add me? i want to see the prewedding Photo in monalisa , dove think it's good?

    回覆刪除