2012年4月19日 星期四

Pre-wedding@費加洛 - 愛麗絲的天空 (Day1)

之前一日到步勁大雨,我地不知幾擔心影相嗰兩日都唔好天呀!誰不知天公造美,兩日都超級好天晒崩頭!YEAH!

一早8點正去到費加洛,造型師秀琴老師已經等緊我地啦!(我仲見到阿邦真人好鬼型!)唔洗兩個鐘就幫我地化好妝SET好頭,第一個妝係外景婚紗,髮型係抄Gispy幫我試妝個頭嘅改良版,頭頂加高咗更GOOD!


扮完靚靚 出發前影番張合照先!



我地第一日影嘅外景地方係攝影師勝哥介紹嘅,傾行程時我比咗好多相佢睇,有水晶教堂,紙教堂,勻淨湖,鐵道公園,瓦倫格芙花園,維茵古堡,聚奎居等等,但因為各個地方距離都好遠,可能只係影到其中一至兩個,而且週邊可以影嘅景又唔多!頭痕之際佢比咗本相薄我地睇,入面有好多唔同特色嘅主題,森林,教堂,希臘小白屋,童話等等,都係喺同一個地方(其實係一個山頭),叫做愛麗絲的天空,位於苗栗西湖鄉,我地去台中時會順路經過,入場費NT$2,000,我覺得都OK吖,又唔使晒時間搭車,又可以影多D景,所以最後就揀咗去呢度!

坐咗2個鐘頭車就去到我所講嘅山頭 - 愛麗絲的天空,一到步已經見到有好多對新人喺度影緊相,因為地方好大,如果咁啱想影嗰度有人影緊咪影住隔離先囉!唔使等嚟等去咁煩!



最GOOD係入面有好多個呢D化妝間,一個可以供四對新人用,有非常寬敞乾淨嘅更衣室,吊扇,梳妝枱,大鏡,電源,掛衣服嘅位置,真係超級企理方便!


好喇!正式開始影(睇)相!第一套婚紗看似普通,影相效果超GOOD!同我最愛嘅Chapel襯到爆!勝哥話呢個Chapel係抄關島嗰一比一造嘅,真係好靚呀!



荷蘭風車襯紅色車車


地中海藍白色小屋


竹林深處人家



鳥籠



影到咁上下勝哥話換衫,秀琴老師幫我轉咗個
優雅D嘅造型,比較清簡,連頭飾都冇用!好斯文好有氣質喔!




我覺得呢個景好似幼維園




呢張有D狂野FEEL!So cool!哈哈!




有我中意嘅綿羊仔呀!




唔知點解上面套衫唔係影咗好多相咋!好快就換另一套衫準備去老英格蘭喇!呢套shocking pink + 黑晚裝加埋誇張嘅頭飾同髮型真係好鬼型!可惜唔襯我面型,因為SET起晒D頭髮所以我塊大方面原形畢露!呢張影得三分面咪唔覺囉!





影完外景四點幾上車去台中,我lunch都未食呀!佢地中段有食便當,但我熱到無胃,D衫又束住個肚DUM所以唔識肚餓,上咗車先食番個便當,仲暖的,因為太熱了,呢日係今年台灣最熱嘅一日,有成29度呀!







4 則留言:

  1. 你同你 bf 都好上鏡 ~Perfect Match~
    [版主回覆04/19/2012 17:37:40]THX! ^^

    回覆刪除
  2. 我鍾意你第一個髮型,好睇呀
    [版主回覆04/20/2012 15:10:09]我都係呀!不過到BIG DAY時頭髮長咗唔知整唔整到呢。。。

    回覆刪除
  3. Chapel好靚呀~~
    睇睇吓竹林做油畫都OK喎真係
    [版主回覆04/20/2012 15:09:10]咁多張就係竹林最多好評!但我唔LIKE囉!呢張係後補入圍呀!我都唔中意綠CAM CAM。。。

    回覆刪除
  4. d 相好靚呢!!最like chapel果張, 而第二套衫都好靚啊
    [版主回覆04/24/2012 11:33:25]THX ah! 我最LIKE都係chapel嗰張,如無意外應該會做油畫!^^

    回覆刪除