2013年4月9日 星期二

Day 3 佛羅倫斯,米高安哲奴廣場,比薩斜塔

尋晚間酒店認真麻麻,仲話係Holiday Inn旗下嘅4星酒店喎。。。不過領隊話意大利嘅酒店都係咁上下,又舊又細又唔靚,之後巴黎,荷蘭嗰D會好D喎!


早餐都係麻麻地,有ham, cheese, 蛋,面包咁羅,雖然冇咩食不過都唔平呀,如果自費要百幾蚊!歐洲食嘢真係好貴呢!!


食飽就出發啦!好好天呀!!


由羅馬坐車去佛羅倫斯要成三個鐘,中途嘆杯Expresso提吓神先!!



嚟到米高安哲奴廣場,遠眺佛羅倫斯舊城全景,影相實在影唔到佢有幾靚!因為個景太大啦!用Panorama又唔夠遠!


好好天好舒服呀!!


安奴河+古橋


聖母之花大教堂+喬托鐘樓


米高安哲奴廣場中間係大徫像,雖然係A貨,不過依然咁出名!!


廣場上有好多地攤賣畫,有D都幾靚呀!


真係有衝動買幅返去,不過婚紗相油畫都唔掛啦,更何況幅畫。。。


賣手信嘅攤檔,又有幫親!


睇完風景就去食飯啦!今餐食正宗意大利餐!呵呵!!


間餐廳好靚呀!!扮吓二人世界先!



個PIZZA又大又薄,淨係得蕃茄同CHEESE,但已經好好味!!


意大利意粉口感好正!又軟大滑但又唔會淋BAT BAT,不過食唔慣會覺得好油,因為佢真係用咗好多Olive oil。。。


牛扒,我唔食,好似都OK!


我食雞,一般啦,有D“鞋”,唔係新鮮雞嘛!


Tiramisu正!


食飽又去玩啦!!坐火車去比薩斜塔,好得意吖!


幫M記賣廣告,哼!歐洲食咁貴!我返香港先食啦!!


個停車場都靚過人!!


沿住呢條路行入去就到比薩斜塔啦!好多黑鬼小販,佢地雖然黑忟忟,不過都幾NICE!


有人街頭賣藝,我本來想埋去同佢影相,不過唔知放低幾錢好,如果放低一蚊歐羅佢會唔會覺得我唔尊重佢有hard feeling呢!?算吧啦!都係遠距離影張相算!


意大利街頭好多呢D雪糕車,可惜爭咗D音樂聲吖!


行過呢度拱門就會見到斜塔啦!!



登登登登。。。世大七大奇觀之一!Amazing!!!


奇蹟廣場上的宗教建築群,最左邊嘅係洗禮堂,跟住係比薩大教堂同比薩斜塔!


比薩大教堂同斜塔好似痴埋咗咁!


廣場旁邊嘢市集~


我地好曳咁爬咗入草地玩!


一腳踩扁你!!


托塔天后!


人托你又托!!


度吓你有幾高先!


好高啊!!


斜塔側邊有個像~


比薩教堂都好靚呀!其實除咗個靚字,我真係諗唔到其他形容詞。。。


教堂側邊幅牆 ~


教堂正門 ﹣ 靚!


靚!!


靚!!!


由斜塔望返過去,一片綠油油嘅草地,心曠神怡!!



去完比薩斜塔就走啦,要坐三個鐘頭車去威尼斯,今晚喺威尼斯城外住一晚,訓醒就坐船上島!睇吓今日有乜戰利品先!全部都唔係我嘅!!


晚餐又係中餐,不過賣相同味道都唔錯!!


聽日坐船仔去威尼斯啦!!



6 則留言:

  1. 歐洲食野真係好貴, 基本上早午晚三餐都同一個價錢咁架!!!!!!
    [版主回覆04/10/2013 14:17:16]食嘢同飲嘢都好貴,我老公十二日一杯可樂都冇飲過!佢話廿幾蚊支寧願飲啤酒!哈!

    回覆刪除
  2. 托塔係比薩斜塔必影既Post.....Haha
    [版主回覆04/10/2013 14:18:18]係吖係吖,不過有唔同托法,哈哈!!

    回覆刪除
  3. 藍天白云好正
    [版主回覆04/12/2013 11:05:12]係吖!好好彩好好天!!

    回覆刪除
  4. 比薩斜塔嗰幾幅好搞笑呀~讚!!
    [版主回覆04/12/2013 11:06:03]嘻嘻!多謝!!

    回覆刪除
  5. 你老公玩野個幾張好搞笑!!
    個pizza睇到我
    [版主回覆04/12/2013 11:25:39]個PIZZA其實冇咁大,係攝影效果!

    回覆刪除
  6. 間餐廳同比薩斜塔都好靚呀!不過我都係中意條圍裙多啲囉!!!
    [版主回覆05/08/2013 17:34:50]條圍裙簡直係極品啦!!

    回覆刪除